فراخوانفراخوان تندیسفراخوان حجم و مجسمه

فراخوان طراحی تندیس مفاخر و مشاهیر ایران منتشر شد

فراخوان طراحی تندیس مفاخر و مشاهیر ایران منتشر شد لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=10202 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
فراخوان طراحی تندیس مفاخر و مشاهیر ایران منتشر شد |‌ فراخوان طراحی تندیس مفاخر و مشاهیر ایران از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران منتشر شد.

فراخوان طراحی تندیس مفاخر و مشاهیر ایران منتشر شد | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از هنرآنلاین، این سازمان در راستای اهداف و مأموریت‌های فرهنگی خود در زمینه ارتقای فرهنگی و هویت شهر تهران در نظر دارد تندیس تعدادی از مفاخر فرهنگی کشور را در مکان‌هایی که به نام آنها مزین شده است، طراحی و اجرا کند.

به همین دلیل از هنرمندان دعوت شده با ارائه طرح پیشنهادی خود به صورت ماکت و با در نظر گرفتن شرایط اعلام شده در این فراخوان مشارکت کنند.

طرح‌ها و تندیس‌ها شامل تندیس مولوی، سعدی، حافظ، خیام، میرداماد، قائم‌مقام فراهانی، رییس‌علی دلواری و استاد شهریار است که شرایط ساخت تندیس‌ها و محل دقیق نصب آنها به صورت جامع و کامل در فراخوان آمده است.

لازم به ذکر است که پایان مهلت ارائه طرح تندیس رییسعلی دلواری حداکثر بدون تمدید تا تاریخ ۲۵ دی‌ماه سال جاری است.

گفتنی است، طراحی و خلق اثر پیشنهادی باید بر مبنای زندگی‌نامه و نمادهای شخصیتی، محیطی و دوره زندگی هر یک از این شخصیت‌ها انجام شود و طراحی پایه آثار متناسب با فرم تندیس و محل نصب ضروری و در انتخاب طرح مورد توجه قرار خواهد گرفت.

داوری و انتخاب آثار بر اساس نگاه هنرمندانه، خلاق هنرمند و طراحی و اجرای حرفه‌ای، توسط شورای تخصصی آثار حجمی سازمان زیباسازی انجام می‌شود.

ثبت‌نام و پذیرش طرح با رعایت تمام موارد یاد شده و زمان تعیین شده در ساعات اداری صورت می‌پذیرد و نتایج پس از زمان داوری از طریق سایت سازمان اعلام می‌شود.

هنرمندان می‌توانند با مراجعه به مرکز فعالیت‌های مجسمه‌سازی تهران، واقع در عمارت عین الدوله و تحویل موارد مورد نیاز در این فراخوان شرکت کنند.

مهلت ثبت‌نام تا تاریخ هفتم اسفندماه سال جاری ( به استثنای تندیس رییسعلی دلواری) است.

نشانی تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، خیابان جمالی شرقی، مرکز فعالیت‌های مجسمه‌سازی شهر تهران، مدیریت آثار حجمی است و علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۴۷-۲۲۹۶۹۷۴۴ تماس بگیرند.

Visits: 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا