اخبارفراخوان چیدمانفراخوان حجم و مجسمهفراخوان هنر مفهومیمعرفی هنرمند

چیدمان هنری ساحلی جالب برای هشدار تغییرات آب و هوا

چیدمان هنری ساحلی جالب برای هشدار تغییرات آب و هوا لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=10408 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام : @AsarArtAtelier 👆
هنرمندی که یک چیدمان هنری ساحلی جالب برای هشدار تغییرات آب و هوا ایجاد کرد تا بگوید روند گرمایش کره زمنی از آنچه که تصور می‌کنیم به ما نزدیک‌تر است.

چیدمان هنری ساحلی جالب برای هشدار تغییرات آب و هوا | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از مجله عمومی ۱پزشک تاثیرات مخرب تغییر آب و هوا و روند جهانی گرمایش کره زمین، از آنچه که تصور می‌کنیم به ما نزدیک‌تر هستند و اگر زمانی پدران ما فکر می‌کردند شاید در دوران زندگی خود، به صورت محسوس و تاثیرگذار با تبعات این امر، روبرو نمی‌شوند، ما باید حتم داشته باشیم که در دوران زیست خود، به صورت دراماتیک این تاثیرات را ببینیم. وای به حال فرزندان ما!

یکی از تاثیرات گرمایش جهانی آب و هوا و آب شدن یخ‌های قطبی، بالا رفتن سطح آب دریاها و اقیانوس‌ها است که همه شهرهای ساحلی را تهدید می‌کند.

لئوناردو الریخ برای هشدار در همین مورد در ساحل میامی، یک چیدمان هنری جالب ایجاد کرده و با ماسه، حجم‌هایی شبیه به ۶۶ خودرو ایجاد کرده که گویی تا کمر در دریای ماسه فرو رفته‌اند.

سایت هنرمند

نتیجه کار چیز تاثیرگذاری از آب درآمده است.

Visits: 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا