اطلاع‌رسانی

آلبوم صورتگر منتشر شد

به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از موسیقی ما  آلبوم موسیقی «صورتگر» با آهنگسازی علی پژوهشگر و خوانندگی سالار عقیلی منتشر شد. این آلبوم حکایتی شورانگیز از مولانا را با صدای «سالار عقیلی»، آهنگسازی و تنظیم «علی پژوهشگر» و با روایت «امین تارخ» در نقش مولانا، بیان می‌کند و داستان عشق از عشق خاکی تا رسیدن به عشق افلاکی را با موسیقی به تصویر می‌کشد.

گروه نریمان به سرپرستی «گلناز جمشیدی» با نوازندگی آزاد میرزاپور، متین آهنگری، فؤاد عابدی، مرجان راوندی، مهربد یوسفی، حسین رضایی‌نیا، مهیار جلالی‌پور، درشن آنانند، زکریا یوسفی، همایون نصیری، احمد میرمعصومی و ثمین قربانی این آلبوم را اجرا کرده است.

همچنین پژوهشگر برای روایت از مشاوران ادبی چون سیامک بدیعی، علیرضا بدیع، نیلوفر کامیابی و دکتر حسین الهی قمشه‌ای بهره گرفته است و بهراد جوانبخت، طراحی گرافیک آلبوم را انجام داده.

آهنگساز صورتگر که اکنون در خارج از ایران به سر می‌برد، درباره این آلبوم و مراحل ساخت آن چنین عنوان کرد: « از سال ۹۰ شروع به تحقیق و طراحی این مجموعه کردم و سپس با خوانندگی سالارعقیلی و روایت امین تارخ در سه استودیوی نغمه سازان، پاپ و آکادمی موسیقی زریاب قطعات آلبوم ضبط شدند و اکنون بعد از طی روال اخذ مجوز منتشر شده و به نتیجه رسیده است. امیدوارم این پروژه به زودی در قالب کنسرت‌هایی در ایران و خارج از ایران پیام‌رسان عشق و فرهنگ باشد.»

پیشتر نیز آلبوم‌های دوره‌گرد، مثنوی صبا، زخمه ریزان، شور زندگی و سفر درون از علی پژوهشگر، آهنگساز و نوازنده بربط (عود)، منتشر شده است.

صورتگر در سراسر ایران در دو نسخه‌ی نفیس و معمولی توزیع شده و در دسترس عموم است.

Visits: 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا