فراخوانفراخوان گرافیک

فراخوان طراحی لوگوی هیات فوتبال استان البرز

فراخوان طراحی لوگوی هیات فوتبال استان البرز لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=10877 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆

فراخوان طراحی لوگوی هیات فوتبال استان البرز

فراخوان طراحی لوگوی هیات فوتبال استان البرز | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از گالری‌آنلاین هیات فوتبال استان البرز در نظر دارد به منظور ارتقاء کیفی لوگوی این هیات ، طراحی لوگوی جدید خود را متناسب با مؤلفه های اجتماعی، فرهنگی، اقلیمی و ورزشی، به فراخوان گذارد. لذا از کلیه طراحان گرافیست دعوت بعمل می آید طرح های خود را به دبیرخانه فراخوان ارسال نمایند.

ویژگیهای طرح:

طرح ها می بایست علاوه بر نشانه های ورزشی، شامل المان های هویتی استان البرز نیز باشد.

اثر ترجیحا ساده و قابل فهم باشد و از وجوه فنی ،هنری و زیباشناسی برخوردار باشد.

لوگو بایستی چنان طراحی شود که قابلیت استفاده آن در وب سایت ،کارت ویزیت، بج سینه، سربرگ، تندیس، لوح تقدیر و مرسومات چاپی و قابلیت کوچک شدن و تک رنگ شدن را داشته باشد. (قابلیت تغییر اندازه درمقیاس بدون تغییر در ظاهر لوگو)

ارایه توضیحات در مورد هر لوگو و شناسنامه هر عنصر آن الزامی است. در کنار هر طرح، بهتر است یک یا دو پاراگراف حاوی توضیح پیرامون فلسفه و علت انتخاب طرح مورد نظر نیز از سوی طراح ارایه گردد.

طرح میتواند بصورت تصویری و نوشتاری(تایپو گرافی) و یا ترکیبی باشد.

در طراحی لوگو نبایستی از جلوه های ویژه و عکس استفاده شود.

نحوه ارسال آثار:

طرح های لوگو میبایست حداقل دارای رزولوشن ۳۰۰ dpi و با فرمت Tif یا jpg باشد.

فایل طرحها به همراه فرم­ تکمیل شده مشخصات هنرمند الزاما درقالب یک CD به­صورت حضوری تحویل و یا CD حاوی این اطلاعات، به دبیرخانه فراخوان به نشانی: کرج – میدان استاندارد- مجموعه ورزشی دکتر علی شریعتی- ساختمان هیات فوتبال استان البرز- دبیرخانه – کدپستی: ۳۱۷۴۷۶۵۷۵۶ ارسال شود.

هر هنرمند مجاز است حداکثر ۳ اثر را به دبیرخانه فراخوان ارسال نماید.

ملاحظات لازم:

تکمیل و ارائه فرم مشخصات هنرمند برای بررسی اولیه و شرکت در فراخوان ضروری است. هنرمندان می­بایست این فرم را از سایت هیات فوتبال استان البرز به نشانی www.alborzfootball.ir دریافت، تکمیل و فایل تکمیل­شده آن را به همراه تصاویر طرح، در قالب یک CD به­صورت حضوری تحویل و یا به نشانی پستی اشاره شده ارسال نمایند.

رعایت حقوق مادی و معنوی پدیدآورندگان از مقررات جدی و مورد تأکید برگزارکننده است. احراز کپی‌بودن اثر در هر مرحله، علاوه بر حذف تمامی آثار شرکت‌کننده، مشمول محرومیت‌های دیگر و جبران خسارت‌ها با توجه به مرحله‌ پیشرفت کار نیز خواهد بود.

دبیرخانه مسئولیتی در برابر تأخیرهای پستی نخواهد داشت.

تمام حقوق مادی و معنوی طرح های برگزیده متعلق به هیات فوتبال استان البرز بوده و این هیات مجاز است که از اثر انتخاب شده به عنوان نشان، تندیس و هرگونه مصرف گرافیکی دیگر استفاده نماید. حق استفاده مادی و معنوی از طرح منتخب ،توسط هیات فوتبال استان البرز محفوظ بوده و هیات مجاز به ویرایش و یا اصلاح آن می باشد.

جوایز:

طرح برگزیده: مبلغ ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال

به جز طرح برگزیده، به ۳ طرح منتخب نیز مبلغی به عنوان هدیه اعطاء میگردد.

به کلیه شرکت کنندگان لوح تقدیر اعطاء میگردد.

تقویم فراخوان:

اطلاع رسانی: ۵ بهمن ماه ۱۳۹۸

مهلت ارسال آثار: ۵ اسفند ماه ۱۳۹۸

داوری: ۱۰ اسفند ماه ۱۳۹۸

اعلام نتایج: ۱۲ اسفند ماه ۱۳۹۸

نشانی دبیرخانه فراخوان:

کرج – میدان استاندارد- مجموعه ورزشی دکتر علی شریعتی- ساختمان هیات فوتبال استان البرز- دبیرخانه کدپستی : ۳۱۷۴۷۶۵۷۵۶ تلفن: ۳۲۸۲۱۰۷۷-۰۲۶(دبیرخانه) – ۰۹۱۲۰۹۳۲۸۰۷ (روابط عمومی هیات فوتبال)

فرم مشخصات هنرمند: فرم مشخصات هنرمند.pdf

Visits: 12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا