اخبار هنرهای تجسمیفراخوان عکاسی

جشنواره خوشه برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره خوشه برگزیدگان خود را شناخت لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=11096 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
جشنواره خوشه برگزیدگان خود را شناخت | سومین جشنواره عکس خوشه در روز پایانی برگزیدگان خود را شناخت.

جشنواره خوشه برگزیدگان خود را شناخت | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از ایلنا، مراسم اختتامیه سومین جشنواره عکس خوشه با عنوان از مزرعه تا سفره عصر دوشنبه ۱۴ بهمن با حضور یزدان سیف، معاون وزیر صنعت، معدن  و تجارت و جمعی از معاونان و مدیران  شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و جمعی از  شرکت کنندگان در این جشنواره در خانه هنرمندان برگزار شد.

در این مراسم سید محمدتقی طباطبایی(دبیر جشنواره عکس خوشه) درباره اهداف برگزاری این جشنواره  گفت: هدف از برگزاری جشنواره عکس “خوشه” فرهنگ سازی در حوزه تولید و مصرف نان است. در این میان با افزایش سه برابری شرکت کنندگان و تعداد عکس‌های رسیده به جشنواره روبه رو بودیم و در نهایت ۹۰۰ شرکت کننده در چهار بخش با هزار عکس حضور داشتند و در نهایت ۱۵۰ عکس برگزیده و در خانه هنرمندان به نمایش درآمد.

وی خاطر نشان کرد: داوری آثار سومین جشنواره عکس خوشه را هیات داورانی متشکل از مسعود زنده روح کرمانی، افشین شاهرودی و غفاری بر عهده داشتند و نسبت به کیفیت اثار در این دوره ابراز امیدواری کردند، با توجه به همین امیدواریم در سال‌های آینده جشنواره خوشه را بهتر برگزار کنیم و به فرهنگ سازی بهتر در حوزه نان کمک کنیم.

طباطبایی با بیان اینکه می‌خواستیم با برگزاری جشنواره خوشه نگاه مردم را متوجه اهمیت نان در فرهنگ ایرانی کنیم، اظهار کرد: نان از دیرباز در فرهنگ ایرانی به عنوان فراورده‌ای مقدس گرامی داشته  شده اما در سال‌های اخیر به دلیل اقتصادی و فرهنگی به این مائده بی بدیل کم توجهی شده است.

سومین دوره مسابقه خوشه در بخش‌های مختلف با داوری افشین شاهرودی، حسن غفاری و مسعود زنده روح کرمانی برگزار و برگزیدگان آن شناخته شدند. بر این اساس،  ابراهیم جامعی برنده بخش مجموعه عکس شد و در بخش تک عکس نفر اول: سید مهرداد شریفی، نفر دوم: علیرضا رحمانی و نفر سوم: طاهره رخ‌بخش زمین معرفی شدند. در بخش تلفن همراه نیز نفر اول: نسرین محبوبی، نفر دوم: جمشید فرجوند فردا و نفر سوم: کیوان جعفری و در بخش ویژه زیر ۱۵ سال: هستی بیات، مریم باقری و نسترن قاسمی برنده شدند.

Visits: 9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا