فراخوان

فراخوان رقابت معماری DISPLACED

رقابت معماری DISPLACED با هدف ارائه طرح های خلاقانه جهت رفاه و افزایش خدمات مهاجران و پناهندگان در سرزمین های جدید برگزار میشود.

به نقل از سایت DISPLACED ، دنیای ما شاهد تعداد بسیاری مهاجرت و جابجایی است. به گفته کمیسیون عالی پناهندگان سازمان ملل، در حال حاضر بیش از ۶۰ میلیون آواره در سراسر جهان، نتیجه آزار و اذیت، درگیری و خشونت وجود دارد.

شهرها در خط مقدم این بحران جهانی قرار دارند. در حال حاضر ۶۰ تا ۷۰ درصد مردم آواره در شهرهای مختلف زندگی می کنند و ضرورت اخلاقی لیجاب می‌کند به آنها احترام گذاشته شود.

در حالی که مهاجران و پناهندگان در جوامع شهری جدید خود با چالش هایی از جمله زبان، دسترسی به خدمات، اشتغال، مسکن و موانع فرهنگی برای شهرها و اقتصاد خود به ارمغان می آورند. موفقیت آنها موفقیت کشورهاست.

اثر ارسالی می‌بایست یک پیشنهاد تغییر بازی باشد که راهکارهای طراحی شهری را ارائه می دهد و در عین حال تعلق، کرامت و انعطاف پذیری را برای مهاجران و پناهندگان که در چالش های زندگی شهری در جامعه محلی خود قرار دارند، ترویج می دهد.

طرح‌های پیشنهادی باید به صراحت یک درک صحیح از نیازها و چالش های مهاجران و پناهندگان را که با مشارکت با یک سازمان خدمات مهاجر یا پناهندگی، سازمان های غیر دولتی، غیر انتفاعی و یا با داده های قابل توجه و تحقیق همراه است، نشان دهد.

جوایز:

جایزه اول – ۷،۵۰۰ دلار آمریکا

جایزه دوم – ۳۰۰۰ دلار آمریکا

جایزه سوم – ۲۰۰۰ دلار آمریکا

افتخار ذکر شده – ۱،۵۰۰ دلار آمریکا

دانشجو – ۱۰۰۰ دلار

برندگان در فستیوال طراحی سالانه سیاتل، بزرگترین رویداد طراحی در Northwest اقیانوس آرام خواهند شد. آثار منتخب در مرکز معماری و طراحی، سیاتل و واشنگتن نمایش داده خواهند شد. همچنین به صورت آنلاین و در نشریات چاپی نمایش داده می شوند.

مهلت ارسال درخواست: ۱ ژوئیه ۲۰۱۸ (۱۰ تیر ۹۷)

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

Visits: 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا