تئاتر و نمایشفراخوانفراخوان حجم و مجسمهفراخوان نقاشیهنرهای تجسمی

کمک هزینه آموزشی Alpine 2020

کمک هزینه آموزشی Alpine 2020 لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=11144 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
کمک هزینه آموزشی Alpine 2020

کمک هزینه آموزشی Alpine 2020 | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از مجله فرد کمک هزینه آموزشی Alpine ، یک سرمایه گذاری غیرانتفاعی است که با هدف ترویج فرهنگ و هنر تأسیس شده، هم اکنون پذیرش برنامه هایی برای دریافت جایزه هنرهای تجسمی خود در سال ۲۰۲۰ ، مسابقه هنری برای بهترین پاسخ هنرهای تجسمی به “بخشش و عقوبت” – موضوع امسال سمپوزیوم سالانه یاران Alpine است.

سؤالاتی که برگزار کننده علاقه دارند به آنها پاسخ داده شود عبارتند از:

• آیا تمدن نیاز به بخشش دارد و نقش کاتارسیس چیست؟
• چگونه سیستمهای مدرن ارتباطی و در نتیجه کاهش دهنده برخوردهای شخصی، بخشش را یاری یا انکار می کند؟
• آیا باید “بخشش” را به دست بیاویرم: آیا برای تاریخ ملت یا گروهی که در آن به دنیا آمده است ، تعهدی برای توبه کردن وجود دارد؟ یا آیا چنین مطالباتی برای آمیختن تاریخ و سازمان وجود دارد.؟
• چه زمانی “بخشش” ابزاری اجرائی برای کسانی است که محکوم به اقداماتی برای خود سازی شده اند؟ ممکن است برخی اعمال غیرقابل بخشش باشند؟ و چه کسی می تواند قاضی معتبری باشد؟
• آیا لزوماً بخشش با شرایط گره خورده است یا ممکن است بتوانیم بدون قید و شرط ببخشیم؟ استغفار در سیستم عدالت کیفری تا چه میزان منعکس شده است و آیا باید چنین باشد؟
• چطور سپر بلا ، از لحاظ تاریخی و در فرهنگ معاصر ، ما را از بار مسئولیت های ناکامی ما خلاص می کند؟

چهار دسته مختلف وجود دارد:

نوشتن
همه ژانرها مجاز هستند. حداکثر ۲۵۰۰ کلمه برای هر ثبت نام.

هنرهای تجسمی
همه رسانه ها مجاز هستند ، از جمله نقاشی ، مجسمه سازی ، فیلمبرداری و اینستالیشن اما فقط به اینها محدود نمی شوند.

تئاتر
قطعه نهایی نباید بیش از ۴۵ دقیقه باشد و به بیش از ۴ بازیگر نیاز نداشته باشد. نمایشنامه برنده به عنوان خواندن تمرینی اجرا خواهد شد ، بنابراین سادگی در صحنه ترجیح داده می شود. برای ثبت نام موارد زیر از شما خواسته می شود: در پاسخ به موضوع ، راه حلی از ایده خود ارائه دهید. بیش از ۵۰۰ کلمه نباشد ، نمونه ای از کارهای قبلی حداقل ۱۰ صفحه ، ۳-۴ صفحه نمونه ای از اسکریپت پیشنهادی شما یا خلاصه داستان ۱-۲ صفحه دقیق داستان شما همراهش باشد.

نگارش آکادمیک
حداکثر ۴۰۰۰ کلمه برای هر ثبت نام. نوشتن آکادمیک است که به طور گسترده ای ، از طریق تضاد با نوشتن خلاق، به عنوان سبک نوشتن آن تفسیر می شود.
الف) استدلال در مورد سؤال پیشبرد می برد و/یا دفاع می کند.
ب) با توجه به موضوع سمپوزیوم ، سهم منظمی و قابل ملاحظه ای در دانش در رشته های دانشگاهی دارد. کار از رویکردهای مختلف انضباطی (یا بین رشته ای) شامل فلسفه ، تاریخ ، جامعه شناسی ، مطالعات ادبی ، نظریه سیاسی ، زیست شناسی ، انسان شناسی و روانشناسی اما تنها محدود به اینها نمی شود. عمده توجه این بخش بر روی صحبت کردن به شیوه ای جذاب برای مخاطبان روشنفکر عمومی خواهد بود.

همه دسته ها محدود به ۱ ورودی برای هر شخص هستند. متن نباید به صورت چاپ شده یا به صورت آنلاین قبلا منتشر شده، یا به چاپ رسیده باشد و یا پذیرفته شده باشد و یا در هر زمان دیگری برنده شده یا در مسابقه دیگری قرار گرفته باشد.

۲۰ اثر برتر وارد شده به لیست کوتاه در ۱ ژوئن ۲۰۲۰ اعلام می شود. برندگان نهایی در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۲۰ اعلام می شوند.

جوایز زیر اهدا می شود:

نوشتن
این برنده جایزه نقدی ۱۰ هزار پوندی دریافت می کند و توسط شاعر جان برنزوئید این جایزه اهدا می شود. جایزه نقدی ۳،۰۰۰ پوندی به مقام دوم و ۲،۰۰۰ پوند به نفر سوم می رسد.

هنر تجسمی
برنده جوایز نقدی ۲،۰۰۰ پوند و مبلغ ۱۰۰۰ پوند دیگر برای سفر هنرمند ، و ارسال و نصب آثار آنها در سمپوزیوم در فیژنیون دریافت می کند.

تئاتر
این جایزه ۳،۰۰۰ پوند به علاوه قرائت تکرار شده در سمپوزیوم سالانه انجمن علمی که برنده برای شرکت در آن دعوت می شود ، خواهد بود.

نگارش دانشگاهی
برنده ۳۰۰۰ پوند دریافت می کند.

از همه برندگان دعوت می شود تا در سمپوزیوم Fjällnäs شرکت کنند. هزینه سفر حداکثر ۵۰۰ پوند بازپرداخت می شود. کلیه مواد غذایی و اقامتگاهها در طول سمپوزیوم توسط یاران آلپ تحت پوشش قرار می گیرد.

شرکت در این رقابت هنری برای همه ملیت ها ، در سن ۱۸ سال و بالاتر باز است.

شرکت در این رقابت رایگان است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۱ آپریل ۲۰۲۰ ( ۱۳ فروردین ۹۹)

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت فراخوان مراجعه کنید: https://alpinefellowship.com

Visits: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا