فراخوانفراخوان تصویرسازی

نمایشگاه تصویرسازی برای بزرگداشت رضا براهنی

نمایشگاه تصویرسازی برای بزرگداشت رضا براهنی لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=11153 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
نمایشگاه تصویرسازی برای بزرگداشت رضا براهنی | نگارخانه شمیس فراخوان نمایشگاه تصویرسازی به مناسبت بزرگداشت رضا براهنی را اعلام کرد.

نمایشگاه تصویرسازی برای بزرگداشت رضا براهنی | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از هنرآنلاین نگارخانه شمیس قصد دارد نمایشگاهی از آثار تصویرگران کشور بر اساس شعر بلند “اسماعیل” از رضا براهنی برگزار کند. در این نمایشگاه آثاری از اساتید رشته تصویرسازی به نمایش درمی‌آید و در عین حال به قصد حمایت از هنرمندان جوان تصویرگر و نمایش آثارشان در کنار اساتید این حوزه، فرصتی فراهم شده است تا هنرمندان جوان آثار خود را برای این نمایشگاه ارسال کنند و در نهایت آثار ۳ هنرمند با داوری فرشید مثقالی، جمال رحمتی و کامبیز درم‌بخش انتخاب خواهد شد تا به نمایش درآید.

برگزاری این نمایشگاه فرصتی برای تجلیل و بزرگداشت رضا براهنی و آشنایی هر چه بیشتر مخاطبان با تصویرگری است. متن انتخاب شده برای این نمایشگاه شعر “اسماعیل” اثر رضا براهنی است و تصویرگران می‌توانند از تمام شعر برای خلق اثر خود استفاده کنند.

علاقه‌مندان جهت شرکت در فراخوان می‌توانند ۲ اثر بر اساس متن مورد نظر تصویر کرده و همراه با رزومه و شماره تماس خود به ایمیل info@shamis.gallery ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار ۲۶ بهمن ماه و زمان برگزاری نمایشگاه ۹ اسفند است.

Visits: 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا