فراخوانفراخوان طراحی پوسترفراخوان گرافیک

مسابقه طراحی پوستر برای فردا

مسابقه طراحی پوستر برای فردا لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=11614 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆

مسابقه طراحی پوستر برای فردا

مسابقه طراحی پوستر برای فردا | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از مجله فرد مسابقه طراحی پوستر Poster For Tomorrow ، پروژه ساخته شده توسط  انجمن برای فردا ، خوشحال است که یازدهمین دوره مسابقه طراحی گرافیک خود را برای طراحی پوستر ارتباطات اجتماعی اعلام می کند، از همه طراحان و طراحی دانش آموزان از سراسر جهان برای شرکت در این رقابت دعوت می کند.

امسال موضوع مسابقه “اخبار جعلی” است.

هدف انجمن (برای فردا)  تشویق مردم چه در داخل جامعه و چه در خارج از جامعه طراحی ، ایجاد پوستر برای تحریک بحث در مورد موضوعاتی است که همه ما را تحت تأثیر قرار می دهد.

شرایط ارسال:

طرح ها باید به صورت عمودی ارائه شوند. ورودی ها باید به عنوان فایلهای JPG با حجم ۲۹۵۳x4134 پیکسل با وضوح ۱۵۰dpi (مربوط به اندازه چاپی ۵۰x70 سانتی متر) آماده شده در فضای رنگ RGB ارسال شوند.

۱۰۰ طرح برتر (منتخب هیئت داوران) با قرار دادن آنها در نمایشگاه “اخبار جعلی” ، به عنوان بخشی از رویدادی به نام “دوسالانه پوستر پاریس” ، که در یک سری از شهرهای جهان برگزار می شود ، پاداش می گیرند.

امسال داوری با مشارکت “Conversazioni sul futuro” ، پروژه ای از انجمن “Diffondiamo idee di valore” با هماهنگی گابریلا مورلی برگزار می شود ، که از ۲۲ تا ۲۵ اکتبر سال ۲۰۲۰ در لس برگزار می شود.

شرکت در این رقابت رایگان است.

همه طراحان و دانشجویان طراحی از سراسر جهان می توانند شرکت کنند.

آخرین مهلت ثبت نام: ۲۰ می ۲۰۲۰ ( ۳۱ اردیبهشت ۹۹)

وب سایت رقابت:

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت فراخوان مراجعه کنید: http://www.posterfortomorrow.org/en

Visits: 8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا