اخبار هنرهای تجسمیفراخوان نقاشی

قرنطینه شدن”گل‌های آفتاب‌گردان”‌ ون‌گوگ به دلیل کرونا

قرنطینه شدن"گل‌های آفتاب‌گردان"‌ ون‌گوگ به دلیل کرونا لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=11980 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
قرنطینه شدن”گل‌های آفتاب‌گردان”‌ ون‌گوگ به دلیل کرونا | نمایشگاه “شاهکارهایی از گالری ملی لندن” در ژاپن لغو شد.

قرنطینه شدن”گل‌های آفتاب‌گردان”‌ ون‌گوگ به دلیل کرونا | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از هنرآنلاین، گالری ملی لندن اعلام کرده نمایشگاهی را که قرار بود با امانت دادن آثار این گالری در ژاپن برگزار شود، به دلیل تعطیل شدن مؤسسات هنری ژاپن به تعویق می‌اندازد.

گالری ملی لندن برنامه برگزاری این نمایشگاه را پس از آنکه مقامات ژاپن دستور تعطیل شدن تمامی موزه‌های هنری ملی این کشور را به مدت دو هفته صادر کردند،‌ به تعویق انداختند.

از جمله موزه‌های مهم ژاپن که در پی این دستور تعطیل شده‌اند به “موزه ملی توکیو”  و “موزه ملی کیوتو” می‌توان اشاره کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آرت نیوزپیپر، قرار بود این نمایشگاه که “شاهکارهایی از گالری ملی لندن” نام داشت سوم مارس در “موزه ملی هنرهای غربی توکیو” برگزار شود، اما به دلیل دستورات صادر شده توسط مقامات ژاپن این موزه نیز تا شانزدهم مارس بسته خواهد ماند.

این به آن معناست که ۶۰ اثر از برترین تابلوهای گالری ملی لندن از جمله “گل‌های آفتاب‌گردان”‌ اثر “‌ون‌گوگ” که برای نخستین‌بار از اروپا خارج شده است نیز در قرنطینه این موزه ژاپنی گیر افتاده‌اند و به‌طور موقت دسترسی به آن‌ها توسط عموم مردم غیرممکن خواهد بود.

ده‌ها هزار بلیت برای این نمایشگاه پیش‌فروش شده که حالا لغو شدن برگزاری آن در موعد مقرر مشکلاتی را هم برای بازدیدکنندگان و هم برای مسئولان این نمایشگاه ایجاد کرده است.

در ژاپن شمار مبتلایان به ویروس “کرونا” روز گذشته به ۲۰۰ نفر رسید. در مجموع چهار نفر در این کشور جان خود را در اثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند.

قرار بود نمایشگاه “‌شاهکارهایی از گالری ملی لندن”‌ تا چهارم ژوئن در توکیو برگزار و سپس به “موزه ملی اوساکا” منتقل شود.

Visits: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا