اخبار هنرهای تجسمیفراخوان عکاسی

برندگان مسابقه بین‌المللی عکاسی منظره (لنداسکیپ) سال ۲۰۱۹

برندگان مسابقه بین‌المللی عکاسی منظره (لنداسکیپ) سال ۲۰۱۹ لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=12122 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
برندگان مسابقه بین‌المللی عکاسی منظره (لنداسکیپ) سال ۲۰۱۹

برندگان مسابقه بین‌المللی عکاسی منظره (لنداسکیپ) سال ۲۰۱۹ | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از روزرنگ مسابقه بین‌المللی سالانه عکاسی از مناظر به تازگی برندگان خود در سال ۲۰۱۹ را معرفی کرد. تصاویری که به زیبایی طبیعت و به شگفتی اعجازهای آن هستند.امسال، ۳۴۰۳ عکس از ۸۴۰ شرکت‌دهنده در این مسابقه بزرگ و معروف در سطح سراسر جهان شرکت کردند.در سال ۲۰۱۹ هر عکس باید ۸۵.۲ درصد از کل امتیازهای ممکن را به دست می‌آورد تا وارد مرحله مسابقه نهایی می‌شد ولی برگزارکنندگان با صدها عکس روبرو بودند که امتیازهایی در حدود ۸۰ درصد و بالاتر به دست آورده قابل حذف نبودند که در نهایت قرار شده در کنار عکس‌های برگزیده نیز چاپ شوند.

پس از بررسی‌های بسیار دقیق همه عکس‌های ارسالی، شش داور از جمله برنده نهایی سال گذشته «آدام گیبز» یک عکاس روسی به نام «اولگ ارشف» را برنده اعلام کردند و یک عکاس فرانسوی نیز جایزه سال را به دست آورد.بهترین عکس سال یک جایزه نقدی ۱۰ هزار دریافت می‌کند و ۵ جایزه ویژه هم برای عکس‌های موضوعی اهدا می‌شود. ۱۱ عکس و عکاس برتر، کتاب سال را رایگان دریافت می‌کنند.

عکس‌هایی که در مسابقه سالانه عکاسی از مناظر شرکت داده می‌شوند؛ حتما باید توسط دوربین عکاسی گرفته شده باشند ولی برای پردازش‌های پس از ثبت عکس هیچ محدودیتی وجود ندارند. یعنی عکاسان می‌توانند از فرمت HDR و تکنیک‌های عکاسی مانند فوکوس، ترکیب، برش و کلونینگ استفاده کنند.

عکس‌ها حتما باید توسط خود عکاس گرفته باشند و حق کار روی عکس‌های دیگران را ندارند.

با هم نگاهی به بهترین عکس‌های لنداسکیپ سال ۲۰۱۹ می‌اندازیم:

Visits: 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا