فراخوانفراخوان عکاسی

مسابقه جایزه عکاسی ZEISS ۲۰۲۰

مسابقه جایزه عکاسی ZEISS ۲۰۲۰ لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=8965 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
مسابقه جایزه عکاسی ZEISS ۲۰۲۰ |‌ سازمان جهانی عکاسی و ZEISS فراخوان جایزه عکاسی ZEISS ۲۰۲۰ را اعلام کرده اند. برنده ۲۰۲۰ لنزهای ZEISS به ارزش ۱۲۰۰۰ یورو و همچنین ۳۰۰۰ یورو برای تأمین هزینه سفر برای یک پروژه عکاسی و فرصتی برای همکاری شخصی با ZEISS و سازمان جهانی عکاسی دریافت می کند.

مسابقه جایزه عکاسی ZEISS ۲۰۲۰ | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از گالری آنلاین، جایزه عکاسی ZEISS یک مسابقه بین المللی عکاسی است که هنرمندان عکاسی را به چالش می کشد تا آثار خود را برای پاسخگویی به یک موضوع انتخاب شده ارسال کنند. موضوع پنجمین دوره این جایزه “دیدن فراتر از اکتشافات” است.

برنده ۲۰۲۰ لنزهای ZEISS به ارزش ۱۲۰۰۰ یورو و همچنین ۳۰۰۰ یورو برای تأمین هزینه سفر برای یک پروژه عکاسی و فرصتی برای همکاری شخصی با ZEISS و سازمان جهانی عکاسی دریافت می کند. برنده جایزه عکاسی ZEISS ۲۰۲۰ به مراسم باشکوه جوایز عکس جهانی سونی ۲۰۲۰ در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۰ در لندن دغوت می شود.

تصاویر برنده و آثار منتخب از ۱۷ آوریل – ۴ مه ۲۰۲۰ در خانه دیدنی سامرست لندن به نمایش گذاشته می شود. ZEISS همچنین برنده را به دفتر مرکزی شرکت در آلمان دعوت می کند ، جایی که آنها پشت صحنه دنیای ZEISS را مشاهده می کنند.

از عکاسانی که وارد مسابقه می شوند ، خواسته می شود پنج تا ده تصویر را وارد کنند که مطابق روایت کشف است.

از عکاسان دعوت میشود تا از دوربین خود به عنوان ابزاری برای کشف جهان استفاده کنند. در طول زمان ، نسل بشر پیشرفت خود را در زمینه کشف و پیشرفت انجام داده است.

تمام آثار میبایست همراه با استیتمنت ارسال شوند.

شرکت در این رویداد رایگان است.

مهلت ثبت نام: ۴ فوریه ۲۰۲۰ (۱۵ بهمن ۹۸)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

Visits: 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا