فراخوانفراخوان طراحی پوسترفراخوان گرافیک

فراخوان نمایشگاه طراحی پوستر با نماد ملی حرفه‌ای بودن در هنر

فراخوان نمایشگاه طراحی پوستر با نماد ملی حرفه‌ای بودن در هنر لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=12781 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
فراخوان نمایشگاه طراحی پوستر با نماد ملی حرفه‌ای بودن در هنر | نمایشگاه “مرتضی ممیز، هنر به مثابه حرفه” هم‌زمان با هفته گرافیک برگزار می‌شود.

فراخوان نمایشگاه طراحی پوستر با نماد ملی حرفه‌ای بودن در هنر | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از سرویس تجسمی هنرآنلاین انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، پانزده سال پس از درگذشت مرتضی ممیز قصد دارد در هفته گرافیک ۱۳۹۹، نمایشگاه “مرتضی ممیز، هنر به مثابه حرفه” را برگزار کند. به همین مناسبت از همه طراحان گرافیک دعوت شده است در این رویداد که هم‌زمان با نام‌گذاری خیابانی در تهران به نام مرتضی ممیز برگزار می‌شود، شرکت کنند.

این نمایشگاه در راستای رویکرد جهانی نهاد ico-D در سال ۲۰۲۰ با پیام “حرفه‌ای باش” شکل می‌گیرد. با توجه به اینکه مرتضی ممیز، از مهم‌ترین بنیان‌گذاران انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران است که در عمر حرفه‌ای خود، به تحکیم پایه‌های حرفه گرافیک و مناسبات چندجانبه آن پرداخت، به‌عنوان نماد ملی “حرفه‌ای بودن” شناخته می‌شود. این نمایشگاه پاسخی است به دعوت جهانی حرفه‌ای بودن و ادای احترام به نماد ملی آن در حرفه طراحی گرافیک.

دبیر نمایشگاه “مرتضی ممیز، هنر به مثابه حرفه” اونیش امین‌الهی و مدیر هنری آن کیانوش غریب‌پور هستند و هیئت انتخاب آثار را کوروش پارسانژاد، مهدی سعیدی، مجید عباسی، کیانوش غریب‌پور و مهدی مهدیان تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط حضور و شیوه ارائه آثار در نمایشگاه می‌توانند به سایت انجمن طراحان گرافیک به نشانی www.igds.ir مراجعه کنند.

فراخوان نمایشگاه طراحی پوستر با نماد ملی حرفه‌ای بودن در هنر لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=12781 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام : @AsarArtAtelier 👆

Visits: 10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا