فراخوان طراحیفراخوان نقاشیمعرفی هنرمند

معرفی و آثار فراهم اسداللهی

معرفی و آثار فراهم اسداللهی لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=13147 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
معرفی و آثار فراهم اسداللهی

معرفی و آثار فراهم اسداللهی | به گزاش مجله اثرهنری به نقل از انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل  فراهم اسداللهی نقاشی توانا و هنرمندی فروتن بود که استعداد ناب خود را در نقاشی و طراحی را به رخ همگان کشیده بود ولی کسی فخر فروشی او را ندید و همواره تأثیر مثبتی بر اطرافیان خود داشت.

متولد ۱۳۶۰ بود و از سال ۸۰ نیز نبوغ خود را نشان داد و افتخار آفرینی خود را شروع کرد. چندین مقام استانی و کشوری و همچنین حضور در نمایشگاه‌های هنری داخلی و خارجی حاصل کار این هنرمند با استعداد بود.

دهه ۸۰ بود که عضویت انجمن هنرهای تجسمی را پذیرفت و در برنامه‌های انجمن نیز حضور چشمگیر داشت تا اینکه برای کسب تجربه‌های بزرگتر به تهران سفر کرد و هنر اردبیل از گرمای وجودش بی‌بهره ماند.

دوستان و نزدیکان وی خاطرات جذابی از ایشان نقل می‌کنند و این نشان از حسن خلق و صمیمیت وی در اوج توانایی و استعداد دارد. در همان دوران بیماری گریبانگیرش شده بود ولی کمتر کسی از بیماریش خبر داشت.

زمانی که خبر فوتش به یکباره در اردبیل پیچید، بهت و حیرت کمترین عکس‌العملی بود که اشخاص از خود نشان می‌دادند، باورش سخت بود. ولی جز قبول واقعیت چاره‌ای نبود. فراهم اسداللهی عزیز ما را ترک کرده بود. گویی برای رسیدن به جاودانگی نیز استعدادش از همه ما بیشتر بود.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

کارنامه هنری فراهم اسداللهی :

Visits: 21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا