اخبارفراخوانفراخوان طراحی پوسترفراخوان گرافیک

فراخوان طراحی پوستر شهدای سلامت منتشر شد

فراخوان طراحی پوستر شهدای سلامت منتشر شد لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=13254 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  t.me/AsarArtAtelier 👆
فراخوان طراحی پوستر شهدای سلامت منتشر شد

فراخوان طراحی پوستر شهدای سلامت منتشر شد | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران کمپین «خانه خوبان» که با موضوع آگاهی بخشی و مقابله با ویروس کرونا راه‌اندازی شده است، فراخوان طراحی پوستر شهدای سلامت را منتشر کرد.

متن این فراخوان به شرح زیر است:

«نزدیک به دو ماه اخیر سفیدپوشانی که وظیفه خطیر صیانت از حوزه سلامت ملت ایران را برعهده داشته و در نبردی جانانه به مصاف کرونا ویروس رفته و در این راستا جان به جان آفرین تسلیم کرده‌اند، در فضایی کاملاً متفاوت «مظلومانه» به شهادت رسیدند و «غریبانه» به خاک سپرده شدند.

غم فراق پزشکان و پرستاران عزیز کشورمان و محروم شدن جامعه از خدمات حیاتی آنان از یک طرف و خاکسپاری غریبانه و مملو از غم و اندوه فراوان آنان به سان کوهی از آلام، قلب انسان‌های قدر شناس این سرزمین را به درد و تالمی بی سابقه درآورده است.

امیدواریم در برپایی نمایشگاه طراحی پوستر «شهدای سلامت» که به پاس قدرشناسی و پایبندی به اهداف این عزیزان و عشق شأن برگزار می‌کنیم، یاریگرمان باشید. این فراخوان با حضور و حمایت شما معنا پیدا می‌کند. لطفاً همراه ما باشید و دوستان خود را به این نمایشگاه دعوت کنید.»

Visits: 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا