فراخوانفراخوان پرفورمنسفراخوان چیدمانفراخوان حجم و مجسمهفراخوان عکاسیفراخوان نقاشیفراخوان هنر دیجیتالفراخوان هنر مفهومی

دومین جایزه هنر معاصر don sante

دومین جایزه هنر معاصر don sante لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=13538 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  t.me/AsarArtAtelier 👆
دومین جایزه هنر معاصر don sante

دومین جایزه هنر معاصر don sante | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از مجله فرد بنیاد Monsignor Sante Montanaro دومین دوره جایزه ملی Don Sante را برای هنرهای معاصر با هدف ارتقاء و پیشرفت هنر در سرزمینشان برگزار می کند، این رویداد به یاد دون سانته ، یکی از برجسته ترین شهروندان کاساماسیما ، نه تنها به عنوان یک مورخ بلکه به عنوان یک علاقه مندان به هنر ، موسیقی و ادبیات ارائه می شود.

موضوع این مسابقه “از نور به رنگ ، به دنبال پرتوی زیبایی” است.

دسته ها:

● نقاشی – آثار را می توان در آزادی کامل و سبک و تکنیک (نقاشی روغنی ، تمپرا، اکریلیک ، جوهر ، وینیل اکریلیک ، آبرنگ ، گرافیت ، مداد ، کولاژ و غیره) ایجاد کرد. کلیه آثار باید برای نمایشگاه آماده شده و قاب و نگهدارنده مخصوص خود را تهیه کنند.

● مجسمه سازی و اینستالیشن- آثار را می توان با هر ماده ارگانیک یا غیر ارگانیک ایجاد کرد. ارسال اثر به عنوان یک پروژه عکاسی دیجیتال امکان پذیر است. در صورت معرفی هنرمند برای شرکت در نمایشگاه نهایی، باید تمام مواد مورد نیاز برای نصب کار را همراه خود داشته باشد و یا شخصاً آن را تنظیم کند.

●  عکاسی هنری – عکسهای آنالوگ در b / w و رنگی ، عکسهای دیجیتالی در b / w و رنگی ، طرح های دیجیتالی به صورت b / w و رنگی. کار باید برای نمایشگاه آماده باشد و همراه با آویز مناسب آنها تهیه شود.

● فیلم هنری – آثاری که با هر تکنیک انیمیشن در هر نوع پشتیبانی دیجیتال و آنالوگ و فیلم های تجربی ایجاد شده است. کلیه آثار از جمله تیتراژ ابتدا و انتها و نباید بیش از ۱۵ دقیقه طول بکشد. برای نمایشگاه نهایی ، کارهای اصلی لازم است که بر روی دی وی دی های با کیفیت و در قالب های سازگار برای محبوب ترین ابزارهای خواندن منتقل یا ذخیره شوند.

● پرفورمنس- هر هنرمندی یا گروهی از هنرمندان می توانند با نمایشی که با هر تکنیک یا شکل بیان و با کمک هرگونه ماده پشتیبانی که توسط این هنرمند تهیه شده است شرکت کنند. مستندات اجرا باید به صورت ویدئویی یا عکاسی ارسال شود تا امکان ارزیابی صحیح در فرآیند انتخاب فراهم شود. فینالیست ها می توانند بیش از ۱۵ دقیقه اجرای خود را در روز نمایشگاه نشان دهند. مستندات اجرا به عنوان بخشی از نمایشگاه گنجانده خواهد شد.

● هنرهای بصری و چندرسانه ای – اینستالیشن های چندرسانه ای ، آثار کاملاً رایانه ای ، گرافیک سه بعدی ، اینستالیشنهای مجازی ، هنر خالص. پروژه های متقابل حول محور موضوع ، که از چندین رسانه استفاده می کنند نیز پذیرفته شده اند.

هر شرکت کننده می تواند تنها با ۱ اثر هنری ، منتشر شده یا منتشر نشده شرکت کند.

برنده این رقابت در مراسم اهدای جوایز ، در رویداد نهایی نمایشگاه که در تاریخ ۸ سپتامبر سال ۲۰۲۰ راه اندازی می شود اعلام می شود. تاریخ راه اندازی اتفاقی نیست ، در واقع یادبود تاریخ تولد مونسینور سانته مونتانارو است. این نمایشگاه در جایی برگزار می شود که بنیاد دفتر آن ، Palazzo Monacelle ، Casamassima (Ba) ایتالیا باشد.

جایزه
تنها به یک برنده این مسابقه Don Sante برای جایزه هنر معاصر اهدا می شود ، که شامل یک جایزه خرید ۱۰۰۰ یورو است. برنده این مراسم در مراسم اهدای جوایز ، در رویداد نهایی نمایشگاه خواهد بود. این قطعه بخشی از مجموعه بنیاد Monsignor Sante Montanaro خواهد بود.

در مراسم اختتامیه ، همچنین برندگان توسط هیئت داوران اعلام می شود و لوح تقدیر به آنها اهدا می شود.

شرکت در این رقابت رایگان است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۱۰ ژوئن ۲۰۲۰ ( ۲۱ خرداد ۹۹ )

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید:  https://www.fondazionemontanaro.it

فرم ثبت نام را از این لینک دانلود کنید. و برای رقابت ایمیل کنید.

Visits: 18

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا