اخبار هنرهای نمایشیفراخوان عکاسیفراخوان گرافیک کامپیوتریفراخوان واقعیت مجازی

فراخوان ششمین مسابقه بین المللی Bio-Art

مسابقه بین المللی Bio-Art توسط مرکز تحقیقات دارویی بیوانسانی (Biocon) از دانشگاه ملی سئول و Bio Science Scioulin برگزار می شود.

به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از گالری آنلاین به نقل از سایت فراخوان، شکی نیست که “خوراک و غذا” عناصر بسیار حیاتی و اساسی برای همه موجودات زنده روی زمین است.اگرچه ما به دلیل افزایش بهره وری مواد غذایی و رشد علم و فن آوری توانستیم در انبوه غذا زندگی کنیم، اما بعضی از شرایط ناگوار به دلیل مسائل مربوط به غذا اتفاق می افتد.

به عنوان مثال، بعضی از افراد به علت چاقی بیمار هستند، در حالی که در برخی از نقاط جهان دیگران گرسنه هستند. اخیرا “خوراک و غذا” یکی از محبوب ترین مطالب در رسانه های مختلف شده است.از سوی دیگر، بسیاری از سازمان های مردم را برای کمک بچه های فقیر و گرسنه در آفریقا دعوت می کنند.

افرادی از گوشت استفاده می کنند در حالی که دیگران از رژیم های گیاهی استفاده می کنند. علاوه بر این، بسیاری از غذاهای سالم از سراسر جهان از طریق رسانه های مختلف معرفی می شوند. در مسابقه بین المللی هنر ۲۰۱۸، هدف نمایش مشکلات مختلف در مورد “غذا و خوراک” است که جهان امروز با آن روبرو است.

شش گروه در این رویداد وجود دارد: عکاسی دیجیتال، Microphotography ، گرافیک کامپیوتری، ویدئو، VR واقعیت مجازی .

شرکت در این رویداد رایگان است.

جوایز:

جایزه بزرگ (۱): KRW ۵،۰۰۰،۰۰۰
جایزه اصلی (۳): ۱،۰۰۰،۰۰۰ KRW
جایزه مشارکت (۱۰): ۳۰۰،۰۰۰ KRW

آخرین مهلت ثبت نام: ۱۷ اوت ۲۰۱۸ (۲۶ مرداد ۹۷)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

Visits: 11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا