فراخوانفراخوان طراحی شهری

فراخوان جایزه بین المللی پروژه های دانشجویی Tamayouz ۲۰۱۸

فراخوان  جایزه Tamayouz مفتخر است تا از دانشجویان رشته‌های معماری، طراحی‌شهری، برنامه‌ریزی شهری، تکنولوژی معماری و طراحی‌ منظر سراسر جهان دعوت کند تا در مسابقه ثبت نام کرده و پروژه‌های فارغ‌التحصیلی خود را ارسال کنند.

به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از گالری آنلاین به نقل از معماری آنلاین، گروه داوری مستقل بین‌المللی تمام آثار و ورودی‌ها را بررسی خواهد کرد و برندگان جایزه بین المللی Tamayouz را انتخاب خواهند کرد.

از زمان برگزاری آن در سال ۲۰۱۲ ،جایزه برتر Tamayouz از یک جایزه محلی به یک جایزه بین المللی ارتقا پیدا کرده است. جایزه‌ها توسط داوران بین المللی مشهور تشخیص داده خواهند شد.

گروه داوری شامل: jane Duncan مدیر موسسه سلطنتی معماری بریتانیا و angela bradly مدیر موسسه سلطنتی معماری بریتانیا است.هدف این جایزه طراحی معمارانه تشخیص برتری در طراحی معماری و تحصیلات جهانی و نمایش نمونه های معماری عالی برای ترویج و تحریک بحث های معماری و به اشتراک گذاشتن تجربه معماری و دانش در میان معماران و دانشگاهیان جوان است.این جایزه توسط جایزه معماری عراقی سازماندهی شده است.

هدف مسابقه به رسمیت شناختن و جایزه برتردر طراحی معماری و اموزش و پرورش.
تلاش برای نشان دادن استعداد های جوان و پشتیبانی دانشگاهی برای پیشرفت تحصیلات جهانی معماری در سطح جهانی.
ارتقا یک فرهنگ در سطح ابتدایی در میان طراحان جوان برای پیشرفت حرفه معماری به صورت حرفه ای و اکادمیک .
مبادله دانش معماری ایده ها و افکار با ارایه یک پلت فورم از مباحثه، مشاهده و رقابت سالم.

زبان: انگلیسی

دعوت نامه برای حضور در مراسم سالانه جایزه Tamayouz برای برندگان ذکر شده در بالا (هزینه پرواز و اقامت تحت پوشش سازماندهندگان جایزه؛ جایزه برتر Tamayouz برای سه برنده برتر و سرپرست سال می باشد).

هر سال جایزه بین المللیTamayouz یک شهر مختلف را برای برگزاری مراسم انتخاب می کند که برنامه سال ۲۰۱۸ در عمان – اردن برگزار می شود.

در ۶ سال گذشته بسیاری از سازمان ها پشتیبان این برنامه شده اند، سازمان بیزینس عراقی در اردن، کوفه، موسسه خیریه Makiya دانشگاه Caventry، معماران و مهندسین Dewan ، قرارداد جهانی سازمان ملل، Tradex Global Ltd، Artigiani Mondo، معماران ایده آل توحفی، آزمایشگاه طراحی شهری اروپا Stadslab و آکادمی Fontys Academy. و معماران زاها حدید.

هزینه ثبت نام: ۲۰ پوند

جوایز:
جایزه نفر اول: بورسیه دوره کارشناسی ارشد برای دو سال در دانشگاه پلی تکنیک میلان ، مدال Tamayouzو گواهینامه
جایزه نفر دوم:بورسیه سفر، مدال Tamayouz و گواهینامه
جایزه نفر سوم:نشان افتخار x۷ مدال Tamayouz و گواهینامه
سرپرست سال Tamayouz: به سرپرست برنده پروژه یا به دانشگاهی که بیشترین ورودی را داشته باشد مدال تاپ۱۰ Tamayouz اهدا خواهد شد.

لیست کوتاه و لیست بلند به صورت ویژه در شبکه های اجتماعی و نشریه ها انتشار خواهند یافت.

تاریخ ثبت نام و ارسال آثار: ۲۴ مردادماه ۱۳۹۷

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

Visits: 7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا