خلاقیتفراخوانفراخوان پرفورمنسفراخوان تبلیغاتفراخوان تصویرسازیفراخوان چیدمانفراخوان حجم و مجسمهفراخوان خوشنویسیفراخوان عکاسیفراخوان گرافیکفراخوان نقاشیفراخوان نقاشیخطفراخوان نگارگریفراخوان هنر دیجیتال

فراخوان جشنواره “The Art of Creation”

نمایشگاه “The Art of Creation” رویداد بین المللی است که اکتبر ۲۰۱۸ در گالری Patchogue به عنوان بخشی از جشنواره “E Pluribus Unum” توسط شورای هنر Patchogue در نیویورک برگزار می شود.
به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از گالری آنلاین به نقل از سایت فراخوان، از سفال های پیش از تاریخ تا کاخ های گوتیک، از جواهرات باستانی تا اشعار قرون وسطایی، از فلسفه فرانسه تا موسیقی راک و صنعت مد مدرن، بشر به طور مداوم در حال ایجاد و خلق چیزی جدید است.
خواست انسان برای نوآوری موضوع مقالات متعدد، کتاب ها، مقالات علمی و پایان نامه های متعددی است.
عنوان نمایشگاه از کتاب Arthur Koestler تحت عنوان The Act of Creation گرفته شده است؛ که در آن نویسنده به بررسی فرآیندهای کشف، اختراع، تخیل و خلاقیت در طنز، علم و هنر، پرداخته است.
برگزار کنندگان این نمایشگاه به دنبال ایجاد یک مطالعه بصری در زمینه ایجاد و خلاقیت با کاوش در تمام جنبه های عملی و هنری خلق کردن هستند.
این رویداد به دنبال آثار هنرمندان شاعر، عکاس و آثار هنری صوتی و تصویری است که هنرمند در آن هر جنبه از روند خلاقانه خود یا خلاقیت را به طور کلی بررسی کرده است.

مدارک لازم:
آثار هنری دیجیتال (عکاسی، ویدئو، پوستر، عکس، صوت و غیره) باید از طریق ایمیل ارسال شود.
نام فایل به این ترتیب باشد: lastname_firstname_titleoftheartwork_year عکس ها باید با وضوح ۳۰۰ dpi در فرمت jpg برای چاپ در اندازه (۱۶،۵ x ۲۳،۴ inches)باشد. پوسترها باید برای چاپ در قالب A۲ تنظیم شوند. فیلم ها باید در فرمت .mov یا .avi باشد، حداکثر ۲ دقیقه و فایل صوتی sin MP۳، ۳۲۰ کیلوبیت بر ثانیه باشد.
آثار ادبی (داستان کوتاه، شعر، سخنرانی و غیره): آثار تایپ شده را در قالب پی دی اف (حداکثر ۳ صفحه استاندارد ، ۱۵۰۰ کاراکتر در صفحه استاندارد) به همراه ضبط صدا یا ویدئو از آنها در حال خوانش.
فیلم ها باید در فرمت .mov یا .avi باشد؛ فایل های صوتی باید در فرمت mp۳ ۳۲۰ کیلوبایت بر ثانیه باشند). اگر آثار ادبی به زبان انگلیسی نیست، متن اصلی و ترجمه انگلیسی را بفرستید.)
لینک وب سایت هنرمند
نام، سال و توضیحات / مفهوم آثار هنری (حداکثر ۱/۲ صفحه استاندارد)
رزومه هنرمند (حداکثر یک صفحه استاندارد متن (همراه با آدرس ایمیل و شماره تلفن)
مدارک لازم را به آدرس ایمیل info@patchoguearts.org ارسال نمایید.
هر هنرمند تا ۳ اثر میتواند ارسال نماید.

آخرین مهلت ثبت نام: ۲۰ ژوئیه ۲۰۱۸ (۲۹ تیر ۹۷)
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

Visits: 11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا