اطلاع‌رسانیفراخوان خوشنویسی

پنجمین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران

آخرین مهلت ارسال آثار به پنجمین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران، پایان تیر ماه اعلام شده است.

به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از گالری آنلاین به نقل از ایسنا، هنرمندان خوشنویس تا پایان تیرماه جاری فرصت دارند آثار خود را به پنجمین دوسالانه بین المللی خوشنویسی ایران ارسال کنند.

پنجمین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران بزرگداشت ملک محمد قزوینی در گرایش‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث و نسخ و در بخش‌های مسابقه و نمایشگاه (آثار استادان و شرکت‌کنندگان) از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، شهریور ماه امسال در قزوین برگزار می‌شود.

هنرمندان خوشنویس برای شرکت در بخش مسابقه این دوره دوسالانه می‌توانند حداکثر دو اثر در هر گرایش را تا ۳۱ تیر ماه جاری به سایت دوسالانه به نشانی www.bici.ir ارسال کنند.

انتخاب آثار بخش مسابقه در دو مرحله غیرحضوری و حضوری انجام می‌شود که در مرحله نخست هنرمندان آثار خود را ارسال می‌کنند و پس از انتخاب آثاری از بین آنها، پذیرفته‌شدگان به دعوت دبیرخانه دوسالانه، متون انتخاب شده از سوی هیات داوران را اجرا می‌کنند.

برای بخش نمایشگاه (غیرمسابقه) هر هنرمند می‌تواند یک اثر خود را به دبیرخانه پنجمین دوسالانه بین‌المللی خوشنویسی ایران ارسال کند.

Visits: 31

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا