فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان فستیوال عکاسی Schiedam هلند

فستیوال عکاسی Schiedam یک جشنواره عکاسی سالانه در هلند است که به بررسی اینکه چگونه عکاسان و هنرمندان بصری به گرایش های اجتماعی و فرهنگی در جامعه معاصر پاسخ می دهند، می‌پردازد. این جشنواره در اکتبر ۲۰۱۸ برگزار می شود.

به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از گالری آنلاین، آثار منتخب این رویداد به نمایش در خواهند آمد و همچنین هنرمندان برگزیده در سایت و شبکه های اجتماعی مرکز برگزار کننده معرفی خواهند شد.

جشنواره در سال ۲۰۱۸ به این موضوع می پردازد که چگونه عکاسی در خارج از مکعب سفید ارائه شده است

و به طور خاص چگونه کار تعامل با مکان های مختلف که Schiedam پیشنهاد داده است (سینما قدیمی، مغازه های خالی و فضای عمومی) ، ارائه میدهند.

متقاضیان شرکت در این رویداد می بایست فرم آنلاین درخواست را تکمیل و ارسال نمایند، این فرم شامل اطلاعات تماس و مشخصات فردی هنرمند، عنوان و استیتمنت اثر همراه با توضیحاتی در مورد ارتباط اثر با موضوع جشنواره و آدرس وب سایت هنرمند است. همچنین در این فرم یک فایل PDF کوچکتر از ۱۰ مگابایت از تصاویر مربوط به آثار هنرمند ارسال شود.

لینک فرم آنلاین درخواست

گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام عکاسی از آثار و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیلonlineartgallery.ir@gmail.comارسال نمایند.

آخرین مهلت ثبت نام: ۱ آگوست ۲۰۱۸ (۱۰ مرداد ۹۷)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

Visits: 14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا