فراخوان

فراخوان نمایشگاه پوستر خلق تصویر کتاب های ژول ورن

فراخوان نمایشگاه پوستر خلق تصویر کتاب های ژول ورن لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=15438 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان نمایشگاه پوستر خلق تصویر کتاب های ژول ورن | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از پوستر ایران جهان یک تجربه غیر عادی را تجربه می کند ، در شرایط شدید بشر به پاسخ ها نیاز دارد و بنابراین ما به جستجوی اطلاعات متوسل می شویم. ما به گذشته برمی گردیم تا ببینیم که آیا می توانیم از نمونه او یاد بگیریم که متقاعد شده است که تاریخ معلم زندگی است. انزوای اجتماعی ما را به لحظه های تأمل سوق می دهد ، وقتی مفاهیم جستجو ، اکتشاف و سفر با ارزش تر می شوند. اینها درونگرا یا خودشناسی می شوند.

با در نظر گرفتن این ایده ها ، بدیهی است که به ژول ورن فکر کنید؛ نام افسانه ای در خلال داستان های علمی ، نویسنده فرانسوی است که میلیون ها خواننده را برای سفر به “دور ماه” ، به مرکز زمین و ۲۰ هزار لیگ زیر دریا سفر کرده است. -در تابستان سال ۱۸۳۹ ، خانواده ورن برای شام آماده می شدند. اما یکی از اعضای جدول از دست رفته است: جولیو کوچک ، که در آن زمان فقط یازده سال داشت. پدرش ، با عصبانیت از چنین نافرمانی ، به جستجوی او رفت. دریانوردی به دنبال او گفت که وی دو جوان را در حال عبور از کورالی ، کشتی مکرر در بندر نانت دیده است. پیر ورنی سوار بر قایق با بخار بود که او را از نانت به پیمبئوف ، روستایی که در پایین دست قبل از دهان قرار داشت ، سوق داد تا مرجان قبل از عزیمت به هندوستان … بله ، هند.

پیر فقط به موقع برای ملاقات با پسرش وارد شد و به او گفت و گو کرد. جولیو که خواب دیدن ملوان را در پیش گرفت ، مجازات در خانه خود را قبل از همه خانواده دریافت کرد. و پدرش نیز او را با رژیم غذایی نان و آب و سوگند که او را مجبور به گفتن کرد مجازات کرد. سپس جولیو سخنان پدر را تکرار کرد: “از این پس من فقط در رؤیاها سفر خواهم کرد”.

خلاقیت و تخیل “ورن و حق تصور” موضوع اولین نشست بین المللی تصاویر است که توسط: Rinc International Network of Visual Creators سازمندهی شده و با همکاری : Graphic Stories Cyprus و Designers with a heart-Ecuador      UTN Poster CluBو ASEDAS Asean Digital Art Society و PPAM Animation Malaysia Educators Society و Interuniversity Poster Network,Mexico برگزار می شود.

زمان بندی فراخوان پوستر

موضوع: نمایش خلاقیت و قدرت تخیل ژول ورن در کتاب هایش که ساخته ذهن او بود…

مهلت ارسال :  ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۹

دانلود PDF اصلی

قوانین ارسال آثار پوستر

ابعاد: حتما در ابعاد عمودی با دو کیفیت باشد

کیفیت اول: ۲۰×۳۰ سانتیمتر با رزولوشن ۱۵۰ و فرمت jpg و قالب رنگی RGB

کیفیت دوم : ۱۰۰×۷۰ سانتیمتر با رزولوشن ۳۰۰ و فرمت jpg و قالب رنگی Cmyk

در یک فایل word یا microsoft پرونده ای ایجاد کنید که در آن نام و نام خانوادگی و اطلاعات تماس باشد.نام افردای که در کار شما سهیم بوده اند(حداکثر ۳ نفر) متن کامل پژوهش شما از کتاب های ژول ورن که شامل توضیح فرآیند خلاقیت ،توجیه پذیری و مفهوم سازی اثر خود (حداکثر ۳۰۰ کلمه) با فونت Arial ۱۲ آماده کرده و همراه با پیوست ها برای ایمل Direcion@rincrea.com ارسال کنید

Visits: 16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا