فراخوان نقاشیمعرفی هنرمندهنرمندان تصویرسازیهنرمندان گرافیکهنرمندان نقاشی

معرفی و آثار دنی کرک

معرفی و آثار دنی کرک لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=15964 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

معرفی و آثار دنی کرک | به گزارش مجله اثرهنری دنی کرک به عنوان طراح گرافیک، تصویرساز و نقاش توانسته آثار منحصر به فردی را خلق کند. آثار او شامل تصویرسازی آناتومی بدن، نقاشی آناتومی روی بدن و تصویرسازی موضوع‌هایی مانند جنگ را شامل می‌شود.

دنی کرک این آثار را به شیوه‌های خلاقانه ارائه کرده است. تصویرسازی علمی را هم با نقاشی آبرنگ و هم با نقاشی روی بدن انسان (Body Art) ارائه کرده که شیوه خلاقانه‌ای به شمار می‌رود.

در نقاشی‌های او نیز هردو روش ذکر شده قابل مشاهده است و در هر دو روش برخورد، توانسته فضای کار را کنترل و با تکنیک مورد نظر خود مخاطب را درگیر اثر نماید.

“دنی کرک” متخصص آبرنگ و با سابقه ای پر از کارهای رنگ و لعاب دار است و در آثارش مفهومی بسیار ساده نهفته است خصوصا که اینبار زاویه دید شما را در بین همین سوژه ها قرار می دهد و به جای نمایش از بیرون و به شکل فرد سوم شخصی در جامعه، می توانید خود را در بین یکی از این آثار ببینید یا اینکه حداقل شمایی از آنچه در تابلو ها می گذرد را در خود رسم کنید. نشانه های خود شناسی نه تنها از دید فلسفی و عرفانی بلکه از جنبه های فیزیکی نیز در این آثار به چشم می خورد.

دنی کرک به دنبال نمایش انسان ها از داخل بوده است

به نظر می رسد برای همه ما این نوع بیانات که انسان ها از ظاهر تا باطن بسیار متفاوت هستند و آنچه درون یک فرد می گذرد را هیچ کس نخواهد دانست جز خود او و بسیاری موارد دیگر که با دیدن این تابلو ها به ذهن با واژه های گوناگون یا جمله بندی متفاوت القا می شوند تنها هدف دنی نبوده است، اما حتما او که در کارهای گذشته اش نشانه هایی از استفاده زیرکانه از رنگ با کنتراست غیر طبیعی برای بولد کردن یک اثر را داشته است تنها به دنبال تصویر سازی از یک سری ضرب المثل و گفتمان های خیابانی نیست از نظر خود او این تابلوها پرتره های حقیقی انسان ها هستند که برای درک آنها نیاز نیست چیزی توضیح داده شود تنها کافی است که با سکوت به آنها نگاه کنیم تا گوشه ذهنمان همه حرف ها را نشان دهد.

“لورا هینز” مطلب جالبی در مورد این آثار نوشته است، اینکه این تابلو ها هیچ گاه نمی توانند به شکل دیگری به جز دست یک نقاش به نمایش درآیند و هیچ دوربین فیلم و عکسی نمی تواند به این شفافی از این تابلو ها چیزی را در یک فریم جای دهد. (۱)

صفحات اجتماعی هنرمند :

۱ـ حساب behance
۲ـ حساب facebook
۳ـ حساب pinterest

آثار تصویرسازی دنی کرک :

آثار نقاشی دنی کرک :

آثار تصویرسازی دنی کرک :

منبع :

۱ـ هنرگردی
۲ـ حساب behance هنرمند
۳ـ حساب facebook هنرمند
۴ـ حساب pinterest هنرمند
۵ـ سایت www.medinart.eu/works/danny-quirk

Visits: 103

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا