اخباراخبار هنرهای تجسمی

مسابقه طراحی پوستر با موضوع “بدون پسماند”

مسابقه طراحی پوستر با موضوع "بدون پسماند" لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=16227 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

مسابقه طراحی پوستر با موضوع “بدون پسماند” | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از پوسترایران چهارمین دوره این رقابت طراحی پوستر در ترکیه برگزار شد. مهلت شرکت در این فراخوان ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ بود. موضوعات این فراخوان بر محوریت (مشکلات زیست محیطی، استفاده درست از منابع، حفظ طبیعت و محیط زیست و موضوعات مرتبط) بود که با استقبال طراح پوستر در سراسر جهان برگزار شد. این رقابت با ۲۱ داور برگزار شد که در بین داوران این رقابت پوستر دو داور از کشور ایران نیز حضور داشتند. داوران ایرانی این رقابت استاد رضا عابدینی و سرکار خانوم هما دلاوری بودند. از بین هزاران اثر پوستر ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره ۱۰۰ پوستر برتر توسط داوران انتخاب شدند. 

طراحان پوستر ایرانی نیز در این میان درخشیدند و توانسته اند در بین این ۱۰۰ پوستر برتر قرار بگیرند. جناب آقای حسین عبدی ، جناب آقای محمد علی سلیمانی ، جناب آقای رامین رافعی ، جناب آقای عمران عبدالهی ، علی عمرانی ، فاطمه مرادی، سجاد محمودی لیرزردی و … طراحان ایرانی هستند که توانستند در بین ۱۰۰ پوستر برتر قرار بگیرند.


مشاهده آثار انتخابی در وب سایت رسمی پوستر لند

Visits: 25

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا