فراخوان

مسابقه بیلبورد هنر Art Moves 2020

مسابقه بیلبورد هنر Art Moves 2020 لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=16324 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

مسابقه بیلبورد هنر Art Moves 2020 | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از مجله نگاه فرد جشنواره Art Moves میزبان بین المللی مسابقه بیلبورد هنر Art Moves 2020 با هدف تبلیغ و محبوبیت هنر بیلبورد و ترغیب هنرمندان به ایجاد هنری درگیر در واقعیت است.

هدف از این مسابقه تبلیغ و محبوبیت تبلیغات بیلبورد برای ترغیب هنرمندان برای خلق هنرهای درگیر در واقعیت است.

قرار است آثار هنری ارسالی پاسخی خلاقانه برای موضوع مسابقه امسال باشد: اپیدمیک – فاجعه جهانی ، مجازات ، یا فرصتی برای بازآفرینی مجدد خود و جهان؟

با این شعار رقابت می توان به عنوان استعاره از تمام فرایندی که امروزه در جهان اتفاق می افتد ، رفتار کرد. ماههای گذشته کل دنیا تغییر کرده است – جوامع و کشورها ، خانواده ها و افراد فردی. قواعد استاندارد واقعیت به حالت تعلیق درآمده است ، و ما در خانه های خود پنهان شده ایم ، از دیگران جدا شده ایم و با وحشت متناسب شده ایم. افراد و کل جوامع از ترس ، اضطراب و تروما غرق شده اند. این لحظه ها و تجربه های سخت اثری از ما برجای گذاشته است ، اما آیا آنها ما را به سمت بهتر شدن تغییر داده اند؟ آیا این یک تغییر دائمی یا فقط یک تغییر موقتی است و آیا جهان همان چیزی خواهد بود که قبلاً بوده است؟ آیا باید به سرعت حوادث را فراموش کنیم – تجربیات و احساسات ما. یا شاید برعکس ، آیا باید آن را به خوبی به یاد داشته باشیم، در مورد آن فکر کنیم و نتیجه گیری سازنده بگیریم؟ آیا این یک مجازات است یا شاید فرصتی باشد که بتوانیم خود و جهان را در یک تلاش مشترک جهانی دوباره بدست آوریم؟ چگونه می توان از این تجربیات دشوار برای ایجاد دنیای بهتر استفاده کرد؟ این رویدادهای سخت که همه ما در نقاط مختلف دنیا تجربه کرده ایم چه می تواند به ما بیاموزد؟ کدام یک از این تجربیات می تواند ما را تقویت کند و فرهنگی که در آن زندگی می کنیم برای بهتر مقابله با چالش های مشابه در آینده؟ الزامات انتشار:

➜ از هنرمندانی که در این مسابقه شرکت می کنند می خواهیم یک اثر هنری (حداکثر ۳ قطعه) تهیه و ارسال کند، از هر تکنیکی می توانید استفاده کنید.

➜ گنجاندن تم مسابقه در کار مورد نیاز نیست و هیچ تاثیری در ارزیابی اثر توسط هیئت داوران نخواهد داشت. اگر از شعار یا عبارت دیگری در کار استفاده شده، باید به زبان لهستانی یا انگلیسی نوشته شود.

➜ قالب کار مسابقه باید، ۴۹۸cm در ۲۴۳cm  یا (۱۹۶ اینچ در ۹۵٫۷ اینچ) در یک طرح افقی با ۱۰۰ dpi و  cmyk, tiff باشد. برای شرکت در این مسابقه ، هنرمند می بایست فرم ورودی تکمیل شده را ارسال کند و پیش نمایش اثر ارسالی را در قالب زیر ضمیمه کند: ۳۰ cm در ۱۴,۶cm یا ( ۱۱,۸ inches در ۵,۷inches) به صورت طرح افقی ، ۷۲ dpi ، jpg. هر پرونده .jpg باید با نام و نام خانوادگی هنرمند نامگذاری شود. اگر آثار بیشتری ارسال شده اند ، علاوه بر نام و نام خانوادگی به عنوان مثال  adad_smith_1 ، adam_smith_2 ، adam_smith_3 از شماره ۱ تا ۳ استفاده کنید.

➜ در این مرحله از مسابقه ، فایلهای کامل (سنگین) را ضمیمه نکنید. برگزار کنندگان مسابقه پس از اعلام نظر هیئت داوران برای دریافت آثار نهایی که چاپ می شوند و در تابلوهای تبلیغاتی نمایش داده می شوند ، با هنرمندان منتخب تماس می گیرند.

شرکت کنندگان می توانند از طریق نامه الکترونیکی تا ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۰ به آدرس زیر ارسال شوند: artmoves (at) tlen.pl

بهترین ۱۰ اثر هنری که توسط یک هیئت داوران بین المللی انتخاب شده اند ، در فضای شهری شهر تورون ، لهستان در سپتامبر / اکتبر سال ۲۰۲۰ چاپ و به نمایش گذاشته می شوند.

شرکت در این رقابت رایگان است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۲۳ جولای ۲۰۲۰ (۲ مرداد ۹۹)

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید: http://artmovesfestival.org

Visits: 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا