اطلاع‌رسانیخلاقیتکارآفرینی

برپایی رویداد کارآفرینی هنر در دانشگاه هنر برگزار می‌شود

به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از روزنامه اصفهان رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه هنر اصفهان از برگزاری دومین رویداد کارآفرینی ( استارتاپ) هنر در اصفهان در شهریور امسال خبر داد.

محمد تقی طغرایی بیان کرد: رویداد کارآفرینی هنر با هدف توانمندسازی دانشجویان برای بهره برداری از فرصت های کارآفرینی و آشنایی با بازار کسب و کار، ایده پردازی، هم اندیشی کارآفرینانه، ارتباط با کارآفرینان موفق و سرمایه گذاران و آگاهی از فرایند چرخه ایده تا بازار برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این رویداد از هفتم تا نهم شهریور امسال در اصفهان برگزار می شود، افزود: این رویداد با مشارکت کارآفرینان، سرمایه گذاران، افراد صاحب ایده و خیّران کسب وکار برگزار می شود و تلاش می کنیم تا ارتباط و پیوند مفیدی بین صاحبان ایده با سرمایه گذاران ایجاد شود.

طغرایی، زمینه های شرکت در این رویداد را، همه رشته های هنر از جمله صنایع دستی، هنرهای نمایشی، تجسمی، گرافیک و موسیقی عنوان و بیان کرد: مهلت ثبت نام برای شرکت در این رویداد تا۳۱ مرداد است.

وی توضیح داد: روز نخست رویداد کارآفرینی هنر شامل مطرح کردن ایده ها با ملحق شدن به ایده های دیگران، روز دوم شامل توسعه طرح و تجاری سازی و تولید ایده و روز سوم شامل ارائه و شرح ایده به داوران و آغاز کسب و کار است.

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه هنر اصفهان همچنین با اشاره به تعریف و طراحی مدل کارآفرینی فرهنگی در دانشگاه هنر اصفهان گفت: این مدل به دنبال حفظ و احیای ارزش های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه در کنار یکدیگر است و نه اینکه فقط به مباحث اقتصادی و ثروت آفرینی توجه شود.

طغرایی افزود: ما در این مدل کارآفرینی به دنبال احیای ارزش های فرهنگی در حال فراموشی مانند صنایع دستی رو به زوال هستیم که باعث می شود با یک تغییر کاربری، علاوه بر حفاظت از ارزش های اصیل فرهنگی، ارزش افزوده جدیدی برای آنها تعریف شود.

وی ادامه داد: این مدل در دومین رویداد کارآفرینی هنر اصفهان پیاده سازی می شود تا سنت های رو به فراموشی کشورمان احیا شود.

Visits: 8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا