فراخوانفراخوان انیمیشنفراخوان طراحی محصولفراخوان گرافیک

مسابقه بین المللی طراحی دانشجویی تایوان

مسابقه بین المللی طراحی دانشجویی تایوان لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=11947 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
مسابقه بین المللی طراحی دانشجویی تایوان | مسابقه بین المللی طراحی دانشجویی تایوان (TISDC) 2020 به تازگی برای دور جدید خود از همه دانشجویان برای شرکت در مسابقه دعوت می کند.

مسابقه بین المللی طراحی دانشجویی تایوان | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از مجله فرد مسابقات بین المللی طراحی دانشجویی تایوان از سال ۲۰۰۳ به طور سالانه توسط وزارت آموزش و پرورش تایوان برگزار می شود. هر سال هزاران ورودی از سراسر نقاط جهان دریافت می کند. هدف از این مسابقات طراحی دانشجویی تشویق به تبادل بین المللی در زمینه طراحی خلاقانه، ایجاد استعدادهای طراحی خلاقانه، بیان تصویر بین المللی از تایوان با توجه به طراحی خلاقیت و اهمیت دادن به وضعیت طراحی بین المللی تایوان است.

موضوع مسابقه امسال “اکشن” است.

مسابقه ۲۰۲۰ شامل مقولات زیر می باشد:

• طراحی محصول،
• طراحی بصری،
• انیمیشن دیجیتال،

آثار طراحی در مورد خلاقیت آنها، تفسیر موضوع، بیان مفهوم و رویکرد زیبایی شناسی داوری خواهد شد.

شرکت در این رقابت رایگان است.

از کلیه دانش آموزانی که در حال حاضر در دبیرستان ها یا بالاتر ثبت نام می کنند، دعوت شده اند تا بهترین کار خود را تهیه کنند و در مسابقات بین المللی طراحی دانشجویی تایوان (TISDC) 2020 شرکت کنند. شرکت کنندگان می توانند به صورت انفرادی یا تیمی شرکت کنند.

جایزه:
کل صندوق جایزه سال ۲۰۲۰ بیش از ۴۸۰۰۰ دلار جایزه نقدی است – ۱۳،۰۰۰ دلار آن برای برنده جایزه بزرگ است. هدایا و گواهینامه هایی نیز اهدا می شود.

آخرین مهلت ثبت نام: ۳۰ ژوئن ۲۰۲۰ ( ۱۰ تیر ۱۳۹۹)

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید: https://www.tisdc.org/en/registration/themeAndCompetition

Visits: 7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا