فراخوانفراخوان چاپفراخوان حجم و مجسمهفراخوان عکاسیفراخوان نقاشی

فراخوان مسابقه هنری تابستان هند AIS

فراخوان مسابقه هنری تابستان هند AIS لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=16960 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine کانال تلگرام : t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان مسابقه هنری تابستان هند AIS | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از سایت فراخوان هنری فراخوان مسابقه هنری تابستان هند   AIS  با هدف تجلیل از هنر و فرهنگ آسیا برگزار می شود . 

رشته های مورد پذیرش :در غیاب یک نمایشگاه فیزیکی  هنرمند جهان که در طیف وسیعی از هنرها از جمله هنرهای زیبا ، چاپی ، مجسمه سازی ، نقاشی ، عکاسی و فیلم  ، برای نمایش آثار خود از طریق گالری آنلاین به رقابت می پردازند.  

موضوع : از هنرمندان خواسته شده است تا کارهایی را با موضوع “اکنون ما آزاد هستیم؟” ارائه دهند و به معنای آزاد بودن در دنیای امروز چیست .این نمایشگاه با الهام از سالروزهای استقلال جنوب آسیا در سالهای اخیر برگزار با هدف کشف آزادی برگزار می شود .  

آخرین مهلت شرکت : ۳۰ ژوئن ۲۰۲۰  برابر ۱۰ تیر ۱۳۹۹  

جوایز :یک جایزه به مبلغ ۵۰۰ پوند برای فرد برترسه جایزه به مبلغ ۲۰۰ پوند همچنین یک نمایشگاه برای ۱۵ هنرمند برتر در نظر گرفته شده است . 

هزینه ها :شرکت در این مسابقه رایگان است  

چه کسانی می توانند در این مسابقه شرکت نمایند ؟ شرکت در این مسابقه برای هنرمندان بین المللی در هر رده سنی آزاد است .هنرمندانی که دارای معلولیت یا شرایط بهداشتی طولانی مدت ، و هنرمندان با درآمد کم ،  و اقلیت های کوچک و هنرمندان ساکن خارج از کلان شهر در اولویت می باشند . 

سایت اصلی مسابقه

Visits: 48

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا