آموزشیاطلاع‌رسانینشست تخصصی

بررسی آینده‌ رویکردهای هنری و کیوریتوریال در نشست “نسل بعدی”

بررسی آینده‌ رویکردهای هنری و کیوریتوریال در نشست "نسل بعدی" لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=17057 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine کانال تلگرام : t.me/AsarArtMagazine 👆

بررسی آینده‌ رویکردهای هنری و کیوریتوریال در نشست “نسل بعدی” | نشست پژوهشی “نسل بعدی” پیرامون آینده‌ رویکردهای هنری و کیوریتوریال برگزار می‌شود.

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از هنرآنلاین، این نشست با حضور شهرام انتخابی، هنرمند و کیوریتور؛ آسیه سلیمیان، کیوریتور و نگار عالم‌زاده گرجی، هنرمند؛ روز سه‌شنبه ۱۰ تیر برگزار می‌شود.

برگزارکنندگان این نشست درباره اهداف فعالیت‌های خود گفته‌اند: “ما جمعی از دست‌اندرکاران هنر هستیم که باور داریم “هنر” نیازی به داشتن پاسپورت ندارد و بدون انکار، نباید هیچ مانعی برای به تحقق رسیدن و انجام آن وجود داشته باشد.

گردش هنر در جهان، هم‌اکنون در سطح بی‌سابقه‌ای است، اما شکاف‌ها و فضاهای سفید، وقتی به نمایش جهانی و استقبال از هنر غیرغربی مانند آنچه در ایران تولید شده می‌رسد، بسیار ناچیز است.

ما می‌خواهیم برای به‌چالش کشیدن این “نقاط کور” و تلاش برای تغییر در چشم‌انداز جهانی، به‌مفهوم فرهنگی، راهنما و پشتیبان باشیم تا با تولیداتی متفاوت‌ با آنچه در چند دهه‌ اخیر ارائه شده، هنر معاصر ایران را به ‌وجود آوریم. هنری که با همان درهم‌آمیختگی و مشترک بودن فرهنگ و هنر بین‌المللی همسو است و ما به هماهنگی شرایط و آنچه جهان ما امروز با آن روبه‌روست، بپردازیم. در این راستا، آمادگی خود را جهت استقبال از همکاری‌های ارزشمند همه‌ هنرمندان، صاحبان گالری‌ها، متولیان جمع‌آوری آثار هنری و هم‌چنین مخاطبان کنجکاو و محققان گرامی اعلام می‌داریم.”

نشست “نسل بعدی” روز سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸تا ۲۰ در موسسه طنین دلنواز به نشانی جردن، گلخانه، بعد از تقاطع گشایش پلاک ۱/۱۱، طبقه ۲ برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای حضور در نشست و تعیین وقت قبلی می‌توانند با شماره ۲۲۶۵۶۱۰۸ تماس بگیرند.

Visits: 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا