اخباراخبار هنرهای تجسمی

طراحان ایرانی در بین منتخبین مسابقه بین المللی «شروع مجدد» اکوادور ۲۰۲۰

طراحان ایرانی در بین منتخبین مسابقه بین المللی «شروع مجدد» اکوادور ۲۰۲۰ لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=17117 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine کانال تلگرام : t.me/AsarArtMagazine 👆

طراحان ایرانی در بین منتخبین مسابقه بین المللی «شروع مجدد» اکوادور ۲۰۲۰ | طراحان ایرانی جزء منتخبان هیئت داوران در مسابقه بین المللی طراحی پوستر با عنوان “شروع مجدد”، طراحی با قلب اکوادور ۲۰۲۰ شدند.

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از روزرنگ هدف اصلی این مسابقه جمع آوری پیام های ارسالی از تبلیغ Covid-19، رابطه انسان با طبیعت، حفاظت از محیط زیست، حفظ تنوع زیستی، تغییر اوضاع ، مرمت اکوسیستم ،حاکمیت غذا ، حمایت از مردمان و ملیت های بومی، پاسخ اقوام و ملیت های بومی به Covid-19 و تولید و مصرف غذاهای زراعی بود که هیئت داوران از ۱۷۳۴ پوستر ارسالی از سراسر جهان ، ۱۰۰ پوستر برتر را انتخاب کردند که در بین اسامی طراحان منتخب ایرانی عبارتند از: داریوش الهیاری، حسین عبدی و عاطفه بیاجیان.

۱۰۰ پوستر برتر بخشی از یک محصول ارتباطی در نمایشگاه های مختلف ملی هستند. علاوه بر این ، آنها از طریق نمایشگاه ها و کمپین ها به مردم و ملیت های بومی کمک می کنند تا محصولات خود را تبلیغ کنند.

برای مشاهده اسامی اینجا را کلیک کنید.

Visits: 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا