فراخوانفراخوان طراحی داخلیفراخوان معماری

فراخوان رقابت طراحی داخلی tub dzin

فراخوان رقابت طراحی داخلی tub dzin لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=17244 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان رقابت طراحی داخلی tub dzin | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از مجله نگاه فرد آینده در اکنون مقوله جداگانه و بخشی از Tub Awardsdzin Design Awards Awards 2020 است ، یک مسابقه بین المللی برای معماران ، طراحان و دانشجویان که اخیراً توسط گروه Tubądzin، یکی از تولید کنندگان برجسته لهستانی سرامیک لهستانی اعلام شده است و وقف ایجاد یک پروژه خاص است که نشان دهنده تحرک بین کار و زندگی خصوصی.

. FutureNow رقابتی است که با آینده در ذهن ایجاد می شود ، آینده ای که هم اکنون در اینجا است! وضعیت فعلی مربوط به انزوا اجتماعی اجباری ، زندگی حرفه ای ما را تغییر داده است ، ما متقاعد شده ایم که این روش همچنین طرز تفکر در مورد طراحی فضاهای کارکردی را تغییر خواهد داد. آنچه را که فکر می کنید فضایی که هر روز تجربه می کنیم به ما نشان دهد ، کاملاً منعکس کننده تحرک بین کار و زندگی خصوصی است. الهام بخش اصلی برای ایجاد پروژه ها باید فضاهایی باشد که عملکرد محیط کار و زندگی روزمره را با هم ترکیب می کند. هر صنعت ، متخصص یا خانواده برای عملکرد صحیح به مکانی شخصی نیاز دارد.

موارد ضروری فایل ارسالی:

➜ نیازها و درخواستهای کاربران باید در توضیحات پروژه به روشنی مشخص شود ، هدف پروژه ، مشتری هدف و تعریف مناطق ، کارایی فضا ، تقسیم آن و راه حلهای مورد استفاده را مشخص کند.

➜ هر شرکت کننده باید حداقل ۳ تصویر / عکس و بیش از ۱۰ تصویر برای هر پروژه درج کند.

➜ از شرایط تأیید مثبت طرح ، استفاده از محصولات اصلی در آن است و در صورت استفاده از کاشی های سرامیکی – فقط مجموعه محصولات Tubądzin.

➜ موضوع مسابقه شامل پروژه هایی است که موضوع تحرک بین حوزه زندگی خصوصی و حرفه ای ، در یک فضا را بررسی می کنند.

➜ برگزار کننده نوع فضایی را که در پروژه های خود استفاده می کنید را تعریف نمی کند. این عملکرد ، زیبایی شناسی و واقعیت راه حل های تصویب شده است که به حساب می آید!

برنده در بخش FutureNOW  در آخرین مراسم گالا ، جوایزی را دریافت کند.

شرکت در این رقابت رایگان است

آخرین مهلت ثبت نام: ۲۰ آگوست ۲۰۲۰ ( ۲۶ مرداد ۹۹ )

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید:

https://www.tubadzin.pl/design/en/futurenow.php?lang=en

Visits: 15

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا