اخبار هنرهای تجسمی

حضور پر‌رنگ شهرستانی‌ها در «صد اثر، صد هنرمند»

حضور پر‌رنگ شهرستانی‌ها در «صد اثر، صد هنرمند» | سایت : AsarArt.ir/Atelier | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier

به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از روزنامه جام جم آنها که پیگیر رویدادهای هنرهای تجسمی هستند، می‌دانند که برگزاری مداوم و بی‌وقفه این رویدادها با توجه به شرایط موجود، کاری است کارستان. آن هم اگر رویداد مورد نظر در ارتباط با اقتصاد هنر باشد و قرار باشد به وضع موجود کمکی هم بکند.

با این مقدمه، خبردار شوید که جمعه این هفته دوازدهم مردادماه قرار است قدیمیترین رویداد تجسمی ایران ۲۶ساله شود.

آنطور که ایرانآرت گزارش داده، عصر جمعه ۱۲ مرداد بیست و ششمین «صد اثر، صد هنرمند» گالری گلستان آغاز به کار میکند که با ارائه آثاری زیبا از ۱۸۲هنرمند از چهار نسل معاصر هنر ایران همراه است.

لیلی گلستان، که طراح و برگزارکننده این نمایشگاه خاص است و از سال ۱۳۷۱ آن را بهطور مستمر در همه مردادماهها در گالری گلستان تدارک دیده و در سالهای اخیر به خاطر کثرت تقاضای هنرمندان مجبور شده از کف تا سقف گالری را از آثار هنری فرش کند در سخنان کوتاهی درباره «صد اثر، صد هنرمند» تازه گفته: «مانند چند سال اخیر در کنار نامهای پرطرفدار بازار هنر، هنرمندان شهرستانی حضور بسیار پررنگی دارند و در این میان اصفهانیها گوی سبقت را از دیگران ربودهاند.»

گلستان که با ایرانآرت حرف میزده، افزوده: «با وسواس همیشگی از میان انبوه سیدیهای رسیده آثار ۱۸۲هنرمند را برای حضور در این دوره انتخاب کردهام که با توجه به قیمتهای بسیار مناسب و کیفیت قابل ملاحظه یقین دارم مورد توجه دیدارکنندگان قرار خواهد گرفت. در عین حال ارائه حدود ۳۰ مجسمه از ویژگیهای این دوره است که برای خریداران اینگونه هنری حتما جالب توجه خواهد بود.»

بنا به گفته مدیر گالری گلستان از استادان بنام هنر ایران در کنار نامهای جوان آثار چشمگیری در این نمایشگاه به تماشا و فروش درمیآید؛ از جمله آثاری از بهمن محصص. فریده لاشایی، رضا مافی، محمدعلی ترقیجاه، سیراک ملکونیان، هوشنگ پزشک نیا، محمد احصایی، ایرج زند، ابراهیم حقیقی، میشا شهبازیان، صادق تبریزی، امید خاکباز، بهمن نیکو، علی گلستانه، شهریار احمدی و … .

اگر میخواهید بدانید در بیستوششمین رویداد «صد اثر، صد هنرمند» چه خبر است از دوازدهم مرداد تا سیام وقت دارید خودتان را به گالری گلستان در دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ برسانید.

Visits: 7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا