فراخوانفراخوان طراحی صنعتیفراخوان طراحی محصول

مسابقه جهانی طراحی Polestar

مسابقه جهانی طراحی Polestar لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=17640 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

مسابقه جهانی طراحی Polestar | شکل و کاربرد نسل آینده ماشین موضوع رقابت طراحی Polesta است.

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از گالری آنلاین، Polestar یک مسابقه طراحی جدید و منحصر به فرد را با هدف الهام بخشیدن و ارتقاء خلاقیت راه اندازی کرده است.

این مسابقه از متقاضیان می خواهد تا نوع جدیدی از وسیله نقلیه را طراحی کنند که مرزهای تخیل را بدون ورود به عرصه های خیالی امتداد دهد، این طراحی با نگاه به ۲۰ سال آینده، بیان میکند یک ماشین میتواند چیز دیگری باشد.

نوشته های مشابه

همچنین ممکن است جدی یا سرگرم کننده باشد و هرچه که باشد، باید دیدی هیجان انگیز از آینده بیان کند که به سرعت بخشیدن در پایداری کمک کند. Polestar پشتیبانی کامل از طراحی را برای موارد ارسال شده در مرحله دوم مسابقه، با مربیگری از راه دور و راهنمایی طراحان Polestar و Maximilian Missoni، رئیس طراحی ، ارائه می دهد.

طرح های برنده با کمک Polestar به عنوان یک مدل ۵/۱ در یک نمایشگاه طراحی Polestar بعدا در سال نمایش داده می شود.

شرکت برای همه طراحان حرفه ای و دانشجویی بالای ۱۸ سال در سراسر جهان آزاد است.

جایزه:

پنج طراح حرفه ای و پنج طراح دانشجویی، که از گروه لیست کوتاه انتخاب شده اند، پشتیبانی مدل سازی دیجیتال از Polestar Design ویا شرکت های وابسته به آن را دریافت می کنند، طرح هایشان را در نمایشگاه طراحی Polestar به نمایش می گذارند، و آنها را از طریق کانال های دیجیتال Polestars ارسال و به اشتراک می گذارند.

یک طراح حرفه ای و یک طراح دانشجویی، طرح های خود را به عنوان یک مدل سخت در مقیاس ۵/۱ توسط Polestar تولید می کند. این مدل ها محورهای نمایشگاه طراحی Polestar خواهند بود، که برندگان به عنوان میهمان افتخاری و با اسکان و هزینه حمل و نقل در آن شرکت می کنند.

شرکت در این رویداد رایگان است.

مهلت ثبت نام: ۲۷ ژوئیه ۲۰۲۰ (۶ مرداد ۹۹)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

Visits: 12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا