فراخوانفراخوان تصویرسازیفراخوان طراحیفراخوان عکاسیفراخوان کارتونفراخوان کاریکاتورفراخوان گرافیک

فراخوان هر هنرمند یک اثر به یاد مرحوم شهرام رضایی

فراخوان هر هنرمند یک اثر به یاد مرحوم شهرام رضایی لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=17939 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان هر هنرمند یک اثر به یاد مرحوم شهرام رضایی | از همه هنرمندان دعوت می‌شود تا در «فراخوان تولید اثر فضای مجازی» برای گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم دکتر شهرام رضایی شرکت کنند.

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل یک سال از آسمانی شدن شهرام گذشت. . . ۱۶ مرداد روزی سخت دردناک برای استان و البته ایران به شمار می‌رود. روزی که یک هنرمند توانمند و یک انسان با ارزش را با یک اتفاق ناگوار از دست داد.

معرفی و آثار دکتر شهرام رضایی

اتفاقی که هنوز هم خانواده و دوستانش را غمگین و خانواده هنر استان را تحت تأثیر خود قرار داده است. هنوز هم باورش سخت است کسی مثل شهرام رضایی را در کنارت نداشته باشی و واژه مرحوم را پیشوند اسمش قرار دهی.

اما روزگار همیشه برای غافلگیر کردن ما آماده است و ما نیز همیشه آماده غافلگیر شدن هستیم. با این روز‌های کرونایی هم که جنسمان برای غافلگیر شدن جور شده.

متن فراخوان :

هر هنرمند یک اثر

بدینوسیله از همیه هنرمندان دعوت می‌شود با هر توانایی و تخصصی که دارند برای گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم دکتر شهرام رضایی اثری خلق و با انتشار آن در صفحات مجازی خود یا د و خاطره آن مرحوم را گرامی بدارند.

  • هیچ محدودیتی در تولید اثر وجود ندارد.
  • لازم نیست اثر را به ارگان یا سازمانی ارسال کنید فقط در صفحات مجازی خود منتشر کنید.
  • آثار خود را در ساعت ۲۱ روز پنج‌شنبه ۹۹/۵/۱۶ در صفحات مجازی خود بارگزاری کنید.
  • در صورتی که تمایل دارید می‌توانید قطعه ادبی، شعر یا متن مورد نظر خود را ارائه دهید.
  • آثار خود را با هشتک (#) های مرتبطی مانند #شهرام_رضایی #دکتر_شهرام_رضایی #هر_هنرمند_یک_اثر #به_یاد_شهرام_رضایی و مواردی از این دست ارائه دهید. (اختیاری)

زمان بندی :

پنج‌شنبه ۹۹/۵/۱۶
ساعت ۲۱

Visits: 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا