فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان مسابقه عکاسی بین المللی Travel Photographer2018

فراخوان مسابقه عکاسی بین المللی Travel Photographer2018 | سایت : AsarArt.ir/Atelier | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier

فراخوان مسابقه عکاسی بین المللی Travel Photographer2018 – جایزۀ عکاس سفر ۲۰۱۸ اکنون آمادۀ دریافت آثار عکاسان آماتور، نیمه حرفه ای و حرفه ای از تمامی سنین و از اقصی نقاط جهان است.

به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از callforart این رقابت اکنون در شانزدهمین سال برگزاری خود  قرار دارد و امسال یک دستۀ جدیدِ ۸ تایی برای نمایش پورتفولیویی از بهترین آثار هنرمندان به آن اضافه شده است. عکس برنده در نمایشگاه لندن نزدیک به تاور بریج، که در ماه مه آینده افتتاح خواهد شد، به نمایش گذاشته می شود و بیش از یک میلیون نفر از آن بازدید خواهند کرد.

به برندۀ کلی امسال جایزه ایی ۴ هزار پوندی به انضمام چندین جایزۀ غیرنقدی دیگر تلعق خواهد گرفت. برندگان سایر دسته های رقابتی نیز اعلام خواهند شد و جوایز گوناگونی به آنها تعلق خواهد گرفت.

گالری عکس های برندۀ سال ۲۰۱۶ کلیک نمایید

جوایز عکاس سفر سال ۲۰۱۸ (TOPTY) به ترتیب زیر خواهد بود:
دو دستۀ Portfolio (هر پورتفولیو شامل ۴ عکس)
یک دستۀ ویژۀ Travel Portfolio (هر پورتفولیو شامل ۸ عکس)
سه دستۀ One Shot
دستۀ Smart Shot (عکاسی موبایل)
دستۀ استعداد نو
جایزۀ عکاس سفر جوان سال (در دو گروه سنی مجزا)
جایزۀ برندۀ کلی – عکاس سفر سال ۲۰۱۸٫

تمامی عکاسان اعم از آماتور و حرفه ایی، ۱۹ سال و به بالا، از اقصی نقاط جهان میتوانند در سه دستۀ Portfolio و تمامی عکاسان می توانند در سه دستۀ تک عکسی «One Shot»  و دستۀ عکاسی موبایل/تبلت «Smart Shot» شرکت کنند.

بیش از ۲۰ هزار عکس از عکاسان ۱۲۹ کشور در آخرین دورۀ این رقابت شرکت کردند و شرکت کنندگانی از ۲۴ کشور گوناگون برندۀ جوایزِ این رقابت شدند.

آخرین مهلت ارسال آثار: ۱ اکتبر ۲۰۱۸ برابر۱۰ آبان ۱۳۹۷
تاریخ احتمالی اعلام نتایج: هفتۀ اول دسامبر ۲۰۱۸

هزینۀ شرکت در رقابت: از ۸ پوند آغاز می شود و برای عکاس سفر جوان سال رایگان است.

 کلیک نمایید 

Visits: 12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا