اطلاع‌رسانیفراخوان تصویرسازیفراخوان حجم و مجسمهفراخوان خوشنویسیفراخوان طراحیفراخوان طراحی پوسترفراخوان عکاسیفراخوان کاریکاتورفراخوان گرافیکفراخوان نقاشیفراخوان نگارگری

اسامی ۱۰۰ برگزیده بیست و پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان

اسامی ۱۰۰ برگزیده بیست و پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان | سایت : AsarArt.ir/Atelier | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
اسامی ۱۰۰ برگزیده بیست و پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان | سایت | تلگرام | اینستاکرام
اسامی ۱۰۰ برگزیده بیست و پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان اعلام شد که در این میان، «عکاسی»‌ با ۱۶ برگزیده بیشترین سهم را در میان دیگر بخش‌ها داراست.

به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از خبرگزاری فارس، با پایان مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به بیست و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان، حدود ۴ هزار اثر از ۸۷۸ هنرمند جوان در دبیرخانه واصل شد و داوران در بخش‌های مختلف ارتباط تصویری(پوستر)، تصویرسازی، حجم، خوشنویسی(نستعلیق)، طراحی، عکاسی، کاریکاتور(کارتون)، نقاشی و نگارگری (نقاشی ایرانی، گل و مرغ، تذهیب) به انتخاب آثار پرداختند.

پس از سه روز، دو داور هر رشته در کنار استاد کارگاه آن رشته (مجموعه ۳ داور)‌ به بررسی آثار پرداختند و ۱۰۰ نفر برگزیده را معرفی کردند.

بر این اساس، ۱۱ نفر در بخش پوستر، ۱۰ نفر در بخش تصویرسازی، ۱۰ نفر در بخش خوشنویسی، ۱۴ نفر در بخش طراحی، ۱۶ نفر در بخش عکاسی، ۹ نفر در بخش کاریکاتور، ۱۰ نفر در بخش مجسمه، ۱۲ نفر در بخش کاریکاتور و ۸ نفر در بخش نگارگری پذیرفته شدند و در موعد مقرر به استان آذربایجان شرقی (شهر تبریز) اعزام می‌شوند.

آذربایجان شرقی به عنوان میزبان بیست و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان در همه رشته‌های جشنواره غیر از نگارگری، نماینده دارد.

بیست و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان در ۹ رشته برای جوانان ۱۵ تا ۲۴ سال، ۲۶ تا ۳۰ مردادماه در تبریز (به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸) برگزار می‌شود.

داوران بیست و پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان کشور
پی‌دی‌اف اسامی ۱۰۰ برگزیده جشنواره

Visits: 26

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا