اخبارفراخوانفراخوان طراحی شهریفراخوان گرافیک

فراخوان طراحی نماد حجمی میدان الغدیر

فراخوان طراحی نماد حجمی میدان الغدیر | سایت : AsarArt.ir/Atelier | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
فراخوان طراحی نماد حجمی میدان الغدیر | سایت| تلگرام | اینستاگرام
فراخوان طراحی نماد حجمی میدان الغدیر – یادآوری وقایع و ارزش های تاریخی و مذهبی با بهره مندی از آثار هنری در فضاهای شهری و ارتباط این آثار با شهروندان، در طراحی منظر شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، ایجاد نماد حجمی میدان الغدیر با رویکرد یادآوری واقعه غدیر خم به عنوان یکی از مهم ترین اتفاقات تاریخ اسلام؛ در زمره برنامه های مدیریت شهری درسال جاری قرار گرفته است.

از این رو سازمان زیباسازی شهر تهران و شهرداری منطقه ۴ با هدف ایجاد نمادهای هویتی در فضای شهری، از هنرمندان گرامی دعوت می نماید طرح های پیشنهادی خود را در قالب المان / مجسمه شهری مرتبط با نام میدان و رعایت شرایط فراخوان ارائه نمایند.

مهلت ثبت نام:
ثبت نام و دریافت طرح از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ مهر سال ۱۳۹۷

شرایط ارائه طرح:
– داشتن ارتباط موضوعی و مفهومی ایده ها و طرح های ارائه شده با نام میدان.
– درنظر گرفتن ویژگی های لازم برای ارتباط بصری و محیطی با فضای تعیین شده جهت نصب اثر.
– اصالت طرح و پرهیز از هرگونه کپی برداری از آثار هنرمندان ایرانی و خارجی از شرایط تایید طرح بوده و مد نظر داوران قرار میگیرد (مسئولیت هرگونه تخلف در این زمینه به عهده پیشنهاد دهنده است).
– تایید نهایی طرح ها صرفاً از طریق بررسی ماکت اجرایی صورت میگیرد.
– فضاسازی محل نصب اثر مورد تأکید بوده و هنرمند می بایست در صورت نیاز، طراحی پایه و محوطه نصب اثر را نیز همراه ماکت ارائه نماید.
– ماکت ارسالی می بایست از مصالح ماندگار و مقاوم باشد، در غیر این صورت سازمان هیچ مسئولیتی در قبال سلامت ماکت نخواهد داشت.
نکات:
– نتایج پس از زمان داوری از طریق سایت سازمان و ارسال پیامک اعلام می گردد.
– خرید طرح منتخب، پس از طی فرآیند کارشناسی اجرایی، قیمت گذاری و توافق نهایی با هنرمند و تأمین اعتبارات مورد نیاز صورت می گیرد.
– انجام ثبت نام و پذیرش طرح صرفا با رعایت تمام موارد یادشده و زمان تعیین شده در ساعات اداری صورت می پذیرد.

نحوه ثبت نام و ارائه طرح:
-هنرمندان می توانند طی مدت مشخص شده، با مراجعه به واحد تأمین طرح مدیریت آثار حجمی و تحویل موارد زیر در این فراخوان شرکت نمایند.
-ارائه تصویر طرح پیشنهادی و ماکت حجمی یا طراحی سه بعدی (در مورد پیشنهاداتی که به صورت فایل نرم افزاری ارائه می شوند، درصورت تایید ایده اولیه توسط شورای هنری، ارائه ماکت پیش از صدور رای قطعی الزامی است)
– ارائه توضیح و توجیه طرح پیشنهاد شده
– ارائه مختصات و مشخصات اثر ( جنس اثر، ابعاد اثر، تکنیک ساخت و ….)
– ارائه قیمت پیشنهادی و برآورد هزینه دقیق
– رزومه مستند هنرمند
-فرم ثبت نام

نشانی دبیرخانه: مرکز فعالیت های مجسمه سازی پاسداران- میدان هروی- خیابان وفامنش- کوچه جمالی شرقی- پلاک ۱۲- عمارت عین الدوله . تلفن ۲۲۹۶۹۷۴۴-۷

Visits: 8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا