اخباراخبار استان اردبیلاخبار هنرهای تجسمی

رتبه سوم مسابقه استاندارد برای طراح ایرانی

رتبه سوم مسابقه استاندارد برای طراح ایرانی | طراح ایرانی رتبه سوم مسابقه بین المللی پوستر روز جهانی استاندارد را کسب کرد. در مرحله داوری ۲ طراح از ایران حضور داشتند که با انتخاب مخاطبان نفرات برتر شناخته شدند.

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از روزرنگ و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات بین الملل، در بین بیش از ۴۰۰ طرح ارسالی از ۱۶۳ کشور عضو ایزو برای شرکت در رقابت طراحی پوستر روز جهانی استاندارد، دو طراح از کشورمان خانم زهرا اصلانی از اردبیل و محسن جعفری از یزد به مرحله پایانی راه‌ یافتند. در این میان طرح محسن جعفری از یزد حائز رتبه شد.

روابط عمومی و ارتباطات بین‌الملل با انتشار فراخوان این مسابقه و دریافت ۶۵ اثر از سراسر کشور و طی داوری اولیه، طرح های برتر را به این مسابقه بین‌المللی ارسال کرد.

پس از داوری ایزو، ۷ پوستر برتر از کل دنیا به آرای مردمی گذاشته شد. مرحله پایانی در حالی برگزار شد که دو طراح از کشورمان از استان‌های اردبیل (زهرا اصلانی) و یزد (محسن جعفری) حضور دشاتند که پوستر محسن جعفری در رای گیری عمومی مقام سوم را کسب کرد.

رتبه اول و دوم این مسابقه بین المللی با موضوع “حفاظت از زمین با استانداردها” به طراحانی از کشور هند اختصاص یافت.

شعار روز جهانی استاندارد امسال، حفاظت از زمین با استانداردها است که تاکید بر بازسازی اقتصاد و حفاظت از حیات در حین مراقبت از سیاره برای نسل های آینده دارد.

Visits: 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا