فراخوانفراخوان طراحی صنعتیفراخوان طراحی محصول

مسابقه طراحی محصول شرکت لکسوس ۲۰۲۱

مسابقه طراحی محصول شرکت لکسوس 2021 لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=18501 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

مسابقه طراحی محصول شرکت لکسوس ۲۰۲۱ | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از سایت فراخوان هنری فراخوان مسابقه طراحی محصول شرکت لکسوس از سال ۲۰۱۳ این رقابت را طراحی کرده است تا هنرمندان نوظهور با ارائه محصولاتی که آینده بهتری را می سازد بهتر شناخته شوند .

 الزامات :

   _ هیچ محدودیتی در تعداد ورودی های هر هنرمند وجود ندارند .

  _ ورود ها فقط به زبان انگلیسی ارسال می شوند.

نوشته های مشابه

  _ کارهایی که به دلایل نژاد ، قومیت ، جنسیت یا ترجیح جنسی توهین آمیز ، سوء استفاده کننده یا تهدیدآمیز تلقی می شوند ، یا کارهایی که صدمات جسمی به هر شخص یا حیوان وارد می کند رد صلاحیت می شود.

هزینه های شرکت در مسابقه :

شرکت در این مسابقه رایگان است .

جایزه:

شش فینالیست انتخاب خواهد شد و نمونه های اولیه از پیشنهادات ارسالی آنها در رویداد طراحی ۲۰۲۱ لکسوس در هفته طراحی میلان نمایش داده می شود .

    _ هزینه تولید نمونه اولیه برای هر هنرمند تا بیش از ۲۵،۰۰۰ دلار آمریکا   

    _  دعوت به نمایشگاه در هفته طراحی میلان در رویداد طراحی لکسوس

    _ کارگاه آموزشی مربیگری در سطح جهانی در شهر نیویورک

    _ بودجه برای تولید انبوه طرح

   _ قبل از رویداد ، فینالیست ها در کارگاهی با متخصصان طراحی کلاس جهانی شرکت می کنند که به عنوان مربی برای توسعه نمونه های اولیه خود آموزش ببینند.  

آخرین مهلت ارسال : 11 اکتبر ۲۰۲۰ برابر ۲۰ مهر ۱۳۹۹

 چه کسانی می توانند در این مسابقه شرکت نمایند ؟

این مسابقه طراحی هر ساله هزاران نفر از دانشجویان سراسر جهان را که مایل به کسب جایزه برای برتری در طراحی نوآورانه هستند به خود جلب می کند.

نمایندگی ، ضمانت نامه و غرامت

 با ارسال یک نمونه اولیه به جایزه Lexus Design Award 2021 ، شرکت کننده حق اولویت خودداری از استفاده انحصاری از کار را برای اهداف تجاری به مدت ۱۲ ماه پس از پایان مسابقه اعطا می کند.

این گزینه اعطا شده به سازمان دهنده پس از پایان یافتن جایزه Lexus Design Award 2021 ، یک سال اعتبار دارد. درصورتی که سازمان دهنده بخواهد حق استفاده تجاری را بخرد ، توافق نامه خصوصی بین سازمان دهنده و شرکت کننده برای انتقال حقوق مالکیت معنوی برقرار می شود.

سایت اصلی مسابقه

Visits: 264

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا