فراخوانفراخوان گرافیک

فراخوان مسابقه بین‌المللی گرافیک Ampersand منتشر شد

فراخوان مسابقه بین‌المللی گرافیک Ampersand منتشر شد لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=18592 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان مسابقه بین‌المللی گرافیک Ampersand منتشر شد | مسابقه بین المللی گرافیک Ampersand هم اکنون به همراه یک نمایشگاه همراه جدید برای نسخه ۲۰۲۰ خود آماده است.

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از مجله نگاه فرد امسال ، موضوع مسابقه “فراتر از امپرسند &” است و آرم و تصویر / نشان است. برگزار کننده به دنبال آثاری است که در آن ترکیبات هنری از لوگو (نه لوگوتایپ) یا طرح تصویری / علامت ظاهر شود.

شرایط ارسال:

حداکثر ۳ مدرک برای هر متقاضی ارسال می شود. آثار باید در ابعاد ۷۰در ۷۰cm ، در وضوح ۳۰۰dpi باشند. می توان آنها را با فرمت .cmic / .pdf ارسال کرد.
فرم های ثبت نام از طریق ایمیل به آدرس  submit@ampersandexhibition.com ارسال می شوند. موضوع ایمیل باید “ampersand submit 2020” باشد.

آرمهای تک رنگ ترجیح داده می شوند. تصاویر مسخره پذیرفته نمی شوند.

آثار در نظر گرفته شده برای نمایشگاه توسط داوران انتخاب و بررسی خواهند شد. هنرمندان منتخب این نمایشگاه تا ۲۰ سپتامبر مطلع خواهند شد.

شرکت در این رقابت رایگان است.

صلاحیت

طراحان گرافیک آماتور و حرفه ای مسن تر در سراسر جهان تا ۱۸ سال یا بالاتر

جایزه

کلیه هنرمندان برگزیده گواهینامه های شرکت در نمایشگاه را دریافت می کنند.

آخرین مهلت ثبت نام: ۵ سپتامبر ۲۰۲۰ ( ۱۵ شهریور ۹۹ )

سایت رقابت:

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مسابقه بین المللی گرافیک Ampersand 2020 به وب سایت رسمی رقابت مراجعه کنید: https://www.ampersandexhibition.com

Visits: 121

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا