فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان گرنت عکاسی پروژه Aftermath

فراخوان گرنت عکاسی پروژه Aftermath لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=19481 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان گرنت عکاسی پروژه Aftermath | پروژه Aftermath فراخوان اعطای کمک مالی خود در سال ۲۰۲۱ را آغاز کرده و از همه عکاسان درگیر جنگ در سراسر جهان دعوت می کند تا در این پروژه های خود شرکت کنند.

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از مجله نگاه فرد مأموریت پروژه The Aftermath پشتیبانی از پروژه های عکاسی است که نیمه دیگر داستان درگیری را بازگو می کند – داستان آنچه مردم برای یادگیری زندگی دوباره، بازسازی زندگی و خانه های ویران شده، بازگرداندن جوامع مدنی، پرداختن به مشکلات طولانی لازم دارند. برای رفع زخم های ماندگار جنگ در حالی که برای ایجاد راه های جدید صلح تلاش می کرد.
پروپوزال برای این گرنت باید منعکس کننده درک این مأموریت باشد.

پیشنهادات ممکن است مربوط به پس از درگیری های مختلف باشد، نه فقط جنگ های بین المللی. درگیری ممکن است در سطح جامعه بوده باشد – به عنوان مثال، خشونت بین گروه های قومی روستایی یا شورش شهری در یک کشور صنعتی. ممکن است یک درگیری منطقه ای باشد، مانند یک شورش، یا ممکن است یک جنگ تمام عیار باشد. هیچ چارچوب زمانی مشخصی وجود ندارد که “پیامدهای بعدی” را تعریف کند، اگرچه به طور کلی پروژه “پیامدهای پس از مرگ” به دنبال پشتیبانی از داستان هایی است که دیگر تحت پوشش رسانه های اصلی نیستند یا توسط رسانه ها نادیده گرفته شده اند. به طور کلی، باید درگیری پایان یابد تا یک وضعیت “عواقب بعدی” تلقی شود. با این حال موارد خاصی وجود دارد که درگیری ممکن است به مدت طولانی ادامه داشته باشد، یا نتیجه یک وضعیت پس از آن باشد، که در محدوده پروژه Aftermath در نظر گرفته خواهد شد.

شرایط ارسال:

  • ➜ پروپوزال شما باید شامل استیتمنت پروژه ای که می فرستید باشد با بیش از ۲ صفحه، و کارهایی را که می خواهید انجام دهید به طور واضح مشخص کند. استیتمنت شما به اندازه عکسهای شما در روند داوری مهم خواهد بود. پیشنهاد شما همچنین باید مشخص کند که آیا شما تعهدات انتشاراتی یا نمایشگاهی برای کارهای کمک هزینه پیشنهادی خود دارید یا خیر.
  • ➜ پیشنهاد شما باید شامل ۳۰ نمونه کار باشد که مهارت های شما به عنوان یک داستان گوی بصری را نشان می دهد.
  • ➜ نیازی به درج بودجه ندارید، اما پیشنهاد شما باید محدوده کاری را که قصد دارید در طول سال انجام دهید (سفرها ، تحقیقات و غیره) مشخص کند.
  • ➜ نمونه کارها شامل بیش از ۳۰ تصویر، در قالب jpg. اندازه تصاویر شما در طولانی ترین قسمت باید ۱۲۰۰ پیکسل باشد ، با ۷۲ dpi – با اندازه فایل بیشتر از ۲ مگابایت برای هر عکس.
  • ➜ یک برگ شرح. (توضیحات مربوط به هر عکس، از جمله تاریخ ساخت، و غیره).
  • ➜ لطفاً یک بیوگرافی کوتاه با حداکثر ۲ بند اضافه کنید.

برنده و نامزدهای نهایی اعطا می شوند در اواسط دسامبر سال ۲۰۲۰ اعلام می شوند.

شرکت در این رقابت رایگان است.

جایزه اصلی ۲۵۰۰۰ دلار است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۲۹ نوامبر ۲۰۲۰ ( ۹ آذر ۹۹ )

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید: http://theaftermathproject.org/application/2021-grant-application

Visits: 79

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا