فراخوانفراخوان حجم و مجسمهفراخوان طراحی پارچهفراخوان طراحی صنعتیفراخوان طراحی محصولفراخوان طراحی وب‌سایت و اپفراخوان گرافیک کامپیوتریفراخوان مد و لباسفراخوان معماریفراخوان واقعیت افزودهفراخوان واقعیت مجازی

فراخوان جایزه طراحی A` Design

فراخوان جایزه طراحی A` Design لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=19510 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان جایزه طراحی A` Design | کسب جایزه در مسابقه A’ Design به شهرت شرکت ها و تصویر برند کمک می کند. مشارکت در Award Award & Competition، بازخورد و تجربه ارزشمندی را ارائه می دهد. منتخبین این رویداد گواهی و تقدیرنامه دریافت خواهند کرد.

به گزارش مجله اثرهنری هدف اصلی جایزه A’ Design ایجاد تبلیغات و فرصت های تبلیغاتی برای برندگان جوایز ضمن حمایت از فرهنگ طراحی جهانی، ایجاد انگیزه برای متقاضیان طراحی آینده برای آینده بهتر است.

این رقابت در گروه های زیر برگزار میشود:

جایزه طراحی و رقابت A ‘Design یک سیستم منحصر به فرد را برای طراحان فراهم می کند تا ایده های خود را به شرکت های حامی مالی بفروشند، به همین ترتیب شرکت ها می توانند برای خرید ایده های طراحی اقدام کنند.

این سیستم همچنین یک نمایشگاه آنلاین ارائه می دهد و صفحات پروفایل رایگان را برای طراحان، مبتکران و شرکت ها ایجاد می کند.

این یک سیستم تعاملی است که در آن می توانید بیوگرافی یا مشخصات شرکت خود را بنویسید، با اضافه کردن طرح های اضافی، یک نمونه کار آنلاین گسترده ایجاد کنید و طرح ها یا محصولات جدیدی را به نمایش بگذارید.

ثبت نام و ارسال در مسابقه و جایزه A ‘Design Award و رقابت رایگان است و با ثبت نام به بسیاری از خدمات و عملکردهای رایگان دسترسی خواهید داشت.

آثار منتخب در ایتالیا به نمایش در خواهد آمد و در رسانه های چاپی و آنلاین هنرمند معرفی خواهد شد.

مهلت ثبت نام: ۳۰سپتامبر ۲۰۲۰ /چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید. http://www.whatisadesignaward.com

Visits: 62

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا