معرفی هنرمندهنرمندان تصویرسازی

معرفی و آثار ویوان مینکر (Vivian Mineker)

معرفی و آثار ویوان مینکر (Vivian Mineker)  برای مشاهده آثار و بیوگرافی کامل هنرمند به لینک زیر مراجعه کنید. لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=19597 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

معرفی و آثار ویوان مینکر (Vivian Mineker) | به گزارش مجله اثرهنری ویوان مینکر هنرمندی آمریکایی ـ تایوانی به شمار می‌آید که در لیوبلیانا اسلونی کار می‌کند وی هنر را از دوران جوانی آغاز کرده است و توانسته با الهام از مشاهدات دنیای واقعی و بیان منحصر به فرد خود جهان‌هایی را ایجاد کند که تصوراتش را منعکس می‌کند.

هنرمندی خلاق و تصویرگری با ذوق است. این هنرمند خلاق با تکنیک آبرنگ، مدادرنگی و ابزار دیجیتال آثارش را خلق می‌کند و از تلفیق آنها اثری جذاب، با جزئیات فراوان و در عین حال ساده و روان ایجاد می‌کند.

من برای شروع قطعات خود از آبرنگ و مداد رنگی استفاده می کنم ، سپس در پایان آنها را به صورت دیجیتالی صیقل می دهم و ترکیبی از بافت سنتی با ظاهر و احساس مدرن ایجاد می کنم.

ویوان مینکر

دنیای فانتزی او موجودات و انسان‌ها را از فرم عادی خود خارج نمی‌کند بلکه از جزئیات فرمی آنها در راستای اهداف خود می‌کاهد، در عوض با شخصیت‌پردازی ریزبینانه و با وسواس فراوان در ایجاد جزئیات، آنها را به تصویر می‌کشد.

در شخصیت‌های ویوان مینکر همچون تصویرگران و انیماتور‌های آسیای شرقی و به رسم آثار مانگا، کاراکتر‌ها دارای چشم‌های درشت بوده و اندازه سر نسبت به بدن بزرگتر است، و این یکی از ایده‌هایی هست که باعث جذابتر شدن آثار وی شده است.

استفاده از سفیدخوانی و فضای منفی، رنگ‌های شاد و روشن (در اکثر آثار)، فرم‌های نرم، فضاسازی‌های در خدمت اثر، استفاده درست از رنگ و قابلیت‌های آن (هارمونی و تضاد‌های رنگی) و البته انتخاب و تلفیق درست تکنیک‌های دستی و دیجیتالی از موفقیت‌های این هنرمند توانمند محسوب می‌شود.

یکی از مشکلاتی که ما در آثار اکثر هنرمندان جوان مشاهده می‌کنیم اغراق در استفاده از یک تکنیک و یا به رخ کشیدن توانمندی خود با اغراق در استفاده از یک فن یا تکنیک در آثار است. در حالی که استفاده مناسب می‌تواند علاوه بر نمایش توانایی تکنیکی، می‌تواند پختگی فکری را نیز در بر داشته باشد.

چنانچه در آثار مینکر نیز مشاهده می‌کنیم قدرت تکنیک و پختگی فکری باعث شده تا هنرمند بدون اینکه چیزی را به رخ بیننده بکشد و یا در استفاده از تکنیک اغراق کرده باشد، اثر را با تمام ویژگی‌های ظاهری و درونی خود به نمایش می‌گذارد و توانمندی خود در تکنیک و تونایی خود در‌ اجرای آن را نیز به رخ می‌کشد به گونه‌ای که در وحله اول دیجیتالی بودن خروجی اثر قابل درک نیست و حس یک اثر کاملا دستی را در خود دارد. اما زمانی که با شخصیت کاری هنرمند آشنا می‌شویم می‌بینیم که کلیات اثر را با آبرنگ و مدادرنگی کار کرده و به قول خودش با تکنیک‌های دیجیتالی، آن را صیقل داده است.

سایت ویوان مینکر
صفحه اینستاگرام ویوان مینکر

آثار ویوان مینکر :

Visits: 165

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا