فراخوانفراخوان طراحی پوسترفراخوان گرافیک

فراخوان مسابقه طراحی پوستر فاصله گذاری فیزیکی، تعامل اجتماعی

فراخوان مسابقه طراحی پوستر فاصله گذاری فیزیکی، تعامل اجتماعی لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=20382 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان مسابقه طراحی پوستر فاصله گذاری فیزیکی، تعامل اجتماعی | اقامت رایگان در هتل Student فلورانس، نمایش پوستر برنده در چهارمین دوره فستیوال طراحی گرافیکی WHY و دریافت بسته مجموعه فونت های تازه جوایز هنرمند منتخب این رویداد خواهد بود.

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از گالری آنلاین، فستیوال طراحی گرافیک WHY از هنرمندان دعوت می کند تا طرح خود را جهت شرکت در مسابقه طراحی پوستر با موضوع Physically Distant, Socially Connected ارائه نمایید.

فستیوال طراحی گرافیک WHY در فلورانس با برگزاری مسابقه پوستر ملهم از بیماری همه گیر COVID-۱۹، از تمامی هنرمندان خلاق دعوت می کند تا مفهوم فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی را مد نظر قرار داده، به مسئولیت مشترک و همبستگی احترام گذاشته و اتحاد ناگسستنی بشر را گرامی دارند.

شرکت در مسابقه از سراسر جهان برای دانشجویان رشته طراحی، افراد حرفه ای و بدون محدودیت سنی، رایگان است.

از اوایل ماه مارس، دعوت عموم به حفظ فاصله اجتماعی، عبارتی بود که از همه جا به گوش می رسید. سخت ترین کار برای انسان دوری از یکدیگر است؛ چرا که این کار به ویژه در سختی ها با ذات و طبیعت ما منافات دارد. زمانی که از چیزی واهمه داریم یا تحت استرس و فشار روانی قرار می گیریم، به عزیزانمان تکیه می کنیم. حضور در کنار همدیگر در سختی ها و گرفتاری ها یکی از مهمترین و با ارزشترین عملکردهای جامعه است. از هنرمندان، تصویرگران و طراحان دعوت می شود تا بیانی تجسمی از چالش ها و امیدهایشان را به تصویر بکشند.

جوایز:

  • اقامت رایگان در هتل Student Hotel فلورانس در تعطیلات آخر هفته در زمان دلخواه
  • دریافت بسته مجموعه فونت های تازه منتشر شده از Zetafonts به ارزش ۵۰۰ یورو
  • امکان عرضه و نمایش آثار در طول برگزاری فستیوال طراحی گرافیک wHY
  • پوستر برنده در چهارمین دوره فستیوال طراحی گرافیکی WHY، که از ۱۲ تا ۱۵ نوامبر ۲۰۲۰ در هتل Student Hotel فلورانس برگزار خواهد شد، اعلام می‌شود.

شرکت در مسابقه رایگان است.

مهلت ارسال:

۲۵ اکتبر ۲۰۲۰ (۴ آبان ۱۳۹۹)
زمان تقریبی اعلام نتایج: ۱۴ نوامبر

جهت مسب اطلاعات بیشتر از فراخوان مسابقه طراحی پوستر فاصله گذاری فیزیکی، تعامل اجتماعی به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

Visits: 66

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا