اخباراخبار هنرهای تجسمی

منتخبان ایرانی نمایشگاه کرونا در مونیخ آلمان

منتخبان ایرانی نمایشگاه کرونا در مونیخ آلمان لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=20866 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

منتخبان ایرانی نمایشگاه کرونا در مونیخ آلمان | جایزه اول نمایشگاه عکاسی کرونا در مونیخ آلمان، به دو عکاس ایرانی رسید.

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از ایرنا از روزنامه عصر مونیخ (Abendzeitung) علی حدادی اصل و زهره سلیمی از ایران جایزه اول نمایشگاه Social Distancing & Empty Spaces که با موضوع همه‌گیری کرونا و قرنطینه در مرکز هنری پسنجر فابریک مونیخ برگزار شد را از آن خود کردند. 

مجموعه عکس‌های این دو عکاس ایرانی نشان می‌دهد در دوره‌ای که افرادی با لباس‌های مخصوص در خیابان‌های شهرِ در قرنطینه گشت می‌زنند، کامیون‌های مخزن‌دار ماده ضدعفونی کننده به اطراف می‌پاشند و مقررات منع آمد و شد همه چیز را تحت شعاع قرار داده است، زندگی کردن چه حس و حالی دارد. فضاسازی مجموعه عکس‌های حدادی اصل و سلیمی جایزه اول این رقابت عکاسی را برای آنان به ارمغان آورد.

عکاسانی از ۳۷ کشور جهان آثار خود را به مرکز پسنجر فابریک ارسال کرده بودند که در نهایت ۷۰ عکس از شهرهای تهران، رم، نیویورک، لندن، کیف و برخی از شهرهای آلمان و اتریش برای نمایش و رقابت در این نمایشگاه پذیرفته شدند. این آثار در سه بخش مکانها، انسان‌ها و علام بحران، از ۲۱ اکتبر در گالری مرکز فرهنگی pasinger Fabrik در مونیخ با عنوان نمایشگاه Empty Spaceshuttle & Social Distancing به نمایش گذاشته شده و تا ۲۹ نوامبر این نمایشگاه دایر خواهد بود.

Visits: 32

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا