فراخوانفراخوان مد و لباس

فراخوان جایزه طراحی مد و لباس SAKURA

فراخوان جایزه طراحی مد و لباس SAKURA لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=21490 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان جایزه طراحی مد و لباس SAKURA | جایزه طراحی مد SAKURA COLLECTION اکنون فراخوان ثبت نام می کند!

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از مجله نگاه فرد ماموریت جوایز طراحی مد SAKURA COLLECTION اتصال صنایع سنتی ژاپن و طراحان جوان برای ایجاد ایده های جدید برای آینده است.

از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۹ ، SAKURA COLLECTION جوایز طراحی را با عنوان “ژاپن” عمدتا برای دانشجویان مد در آسیا برگزار می کرد و این جوایز ۳۸ جایزه بزرگ را تولید می کرد.

از این سال ، برگزارکنندگان یک ماده خاص ژاپنی را به عنوان موضوع کار انتخاب می کنند و جایزه طراحی مد SAKURA COLLECTION یک مسابقه آنلاین بین المللی بدون مرز متولد می شود.

موضوع امسال “Enshu Men Tsumugi” ، منسوجات سنتی از استان Shizuoka است.

منسوجات سنتی Shizuoka Enshu Men Tsumugi از دوره ادو (۱۸۶۸-۱۶۰۳) ادامه داشته است. نخ را با احترام به رنگی رنگ آمیزی می کنند که تصاویری از چهار فصل متمایز ژاپن را تداعی می کند، و پارچه هنوز با دقت روی دستگاه های بافندگی سنتی و حداکثر ۴۰ متر در هر روز بافته می شود تا اطمینان حاصل شود که لمس آن فوق العاده نرم است. در طول دوره میجی (۱۸۶۸-۱۹۱۲)، با الهام از تقاضای چنین پارچه ای نرم و استثنایی، شهر هاماماتسو شاهد معرفی برق بافندگی و صنعت نساجی آن یک پایگاه صنعتی بود که شامل شرکت ها و ابزارهای موتور تویوتا و سوزوکی است. تولید کننده، یاماها، در حالی که تا به امروز یکی از سه منطقه بزرگ تولید نساجی ژاپن است.

شرایط ارسال:

  • شما می توانید با استفاده از Enshu Men Tsumugi طرحی از لباس زنانه ، لباس مردانه یا لباس کودکان را ارسال کنید.
  • می توان با ترکیب Enshu Men Tsumugi و ماده دیگری یا با ترکیب چندین نوع Enshu Men Tsumugi طراحی کرد. اگر از ترکیبی با ماده دیگر استفاده می کنید ، لطفاً مواد (مواد) استفاده شده را مشخص کنید. شما باید طول کار Enshu Men Tsumugi را برای کار مشخص کنید.
  • پورتفولیو خلاصه ای از کارهای خلاقیت گذشته.
  • لطفا اسناد درخواست را به زبان ژاپنی یا انگلیسی تهیه کنید.
  • برندگان در مارس ۲۰۲۱ اعلام می شوند.
  • شرکت در این رقابت رایگان است.

آخرین مهلت ثبت نام فراخوان جایزه طراحی مد و لباس SAKURA :

۱۰ دسامبر ۲۰۲۰ ( ۲۰ آذر ۹۹ )

فرم ثبت نام را از اینجا دانلود کنید.

Visits: 39

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا