فراخوانفراخوان تایپوگرافیفراخوان طراحی پوسترفراخوان گرافیک

فراخوان بخش جنبی هفدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری اسماءالحسنی

فراخوان بخش جنبی هفدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری اسماءالحسنی لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=22377👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان بخش جنبی هفدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری اسماءالحسنی | بخش جنبی هفدهمین نمایشگاه سالانۀ حروف نگاری اسماء الحسنی به طراحی پوستر با نام مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) و اسماء منتخب ایشان که در روایات و زیارتنامه‌ها، بیشتراستفاده شده اختصاص دارد و بصورت رقابتی برگزار می شود.

به گزارش مجله اثرهنری بخش جنبی هفدهمین نمایشگاه سالانۀ حروف نگاری اسماء الحسنی به طراحی پوستر با این نام مبارک و اسماء منتخب ایشان و یا ترکیب آنها که در روایات و زیارتنامه‌ها، بیشتراستفاده شده اختصاص دارد که عبارتند از “فاطمه” ، “زهرا”، “سیده نساءالعالمین” ، “کوثر” و “ام ابیها” که از القاب و کنیه مشهور ایشان است و بصورت رقابتی برگزار می شود.

  • طراحان و هنرمندانی که مشتاق اند پوسترهای خود را با این اسماء خلق کنند بر اساس مقررات اعلام شده در فراخوان نمایشگاه می توانند آثارشان را به دبیرخانه ارسال کنند.
  • حداکثر تعداد پوسترهای ارسالی برای هر طراح در دو بخش اصلی و جنبی ۷ اثر است .
  • لازم به ذکر است که آثار ارسالی نباید در هیچ مسابقه ، نمایشگاه و یا رویدادی هنری دیگری شرکت کرده باشند؛ همینطور نمی بایست کپی از آثار کامل و یا نیمه کامل خود طراح و یا هنرمند دیگری باشد.
  • پوسترهای ارسالی باید منتشر نشده باشند. درصورتی که اثر یا آثار ارسالی مشابه و یا کپی باشد در هر مرحله ای که این موضوع تشخیص داده شود مجموع آثار طراح از نمایشگاه حذف و در صورت تشخیص برگزارکننده این موضوع اطلاع رسانی عمومی نیز خواهد شد.

جوایز نقدی بخش جنبی به مبلغ ۱۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال است که با انتخاب هیئت داوران به برگزیدگان این بخش تعلق می گیرد.

هفدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماء‌الحسنی با سازماندهی پایگاه‌ اینترنتی طراحان مستقل ایران «تودی ‌پوسترز» در دو بخش اصلی و جنبی بصورت ملی در خانه هنرمندان ایران و هم زمان در فضای مجازی برگزار می‌‌شود.

زمان برگزاری ۲۴ فروردین تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ و آخرین مهلت ارسال آثار ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ می باشد . برای مطالعه فراخوان و اطلاع از مقررات و شرکت در نمایشگاه به پایگاه رسمی نمایشگاه به نشانی www.todayposters.com مراجعه کنید .

مجموع جوایز این دوره از نمایشگاه در دو بخش اصلی و جنبی مبلغ ۳۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال است.
نشانی اینستاگرام نمایشگاه asmaulhusna261@ می باشد.

توضیحات تکمیلی فراخوان بخش جنبی هفدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری اسماءالحسنی

حضرت فاطمه سلام الله علیها، دختر پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم) و محبوب‌ترین فرد نزد رسول خدا بود. ایشان معصوم و یکی از پنج بانوی قدسی جهان به شمار می‌رود. مشهورترین لقب آن حضرت «زهرا» است. کنیه ایشان “ام‌ابیها” بوده ؛ همچنین آن حضرت، دختر معصوم، همسر معصوم و مادر معصوم نیز هست. فاطمه زهرا سلام الله علیها در دورۀ کوتاه عمر خود چنان تأثیر گذار بوده که برای ایشان اسماء و القاب کثیری در منابع اسلامی ذکر شده و به عقیده برخی تعداد آنها از مرز ۱۰۰ اسم می گذرد.

امام صادق علیه السلام فرموده اند: برای فاطمه سلام الله علیها در نزد خدا نه اسم است: فاطمه، صدیقه، مبارکه، زکیه، راضیه، مرضیه، محدثه، زهراء و طاهره . در میان اسامی متعددی که برای ایشان است نام “فاطمه” سلام الله علیها از همه معروف تر و به گوش ها آشناتر و در کتب اسلامی نیز ذکر آن بیشترین است.

Visits: 31

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا