اخباراخبار هنرهای تجسمی

دبیر و هیأت داوران جشنواره «نشان شیرازه» معرفی شدند

انتصاب دبیر و هیأت داوران جشنواره «نشان شیرازه» لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=22503👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

دبیر و هیأت داوران جشنواره «نشان شیرازه» معرفی شدند | رئیس چهارمین دوسالانه «نشان شیرازه» با صدور احکامی دبیر، اعضای هیات انتخاب و هیات داوران این دوره از جشنواره را منصوب کرد.

دبیر و هیأت داوران جشنواره «نشان شیرازه» معرفی شدند | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهرزاد دانش با صدور حکمی کوروش پارسانژاد را به عنوان دبیر دوره چهارم نشان شیرازه منصوب کرد.

همچنین با صدور احکامی جداگانه از جانب او، علیرضا پورحنیفه، سیاوش تصاعدیان و حسن کریم‌زاده به عنوان اعضای هیات انتخاب آثار این دوره از دوسالانه منصوب شدند. 

ابراهیم حقیقی، مجید عباسی، ساعد مشکی، مسعود نجابتی و اکبر نیکان‌پور نیز با حکم رئیس جشنواره به عضویت هیات داوران چهارمین دوره نشان شیرازه درآمدند. 

بیشتر بخوانید :
فراخوان نشان شیرازه

«نشان شیرازه» جایزه ای است که هر دو سال به «شکل» (فیزیک) کتاب های منتشرشده و پدیدآورندگان هنری آن (تیم طراحی) بر مبنای ارزش های توأم «زیبایی» و «عملکرد» اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این دوره از دوسالانه می‌توانند تا ۱۵ بهمن‌ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 

شیوه و ضوابط چگونگی شرکت در این رویداد، در سایت نشان شیرازه به نشانی  Shirazeh.farhang.gov.ir منتشر شده است.

Visits: 20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا