اخباراخبار هنرهای تجسمینتایج جشنواره‌های هنری

برترین‌های سمپوزیوم مجسمه‌سازی ایده ماشه

برترین‌های سمپوزیوم مجسمه‌سازی ایده ماشه لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=22592سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

برترین‌های سمپوزیوم مجسمه‌سازی ایده ماشه | سمپوزیوم مجسمه‌سازی ایده ماشه با معرفی شهریار رضایی هنرمند مجسمه‌ساز کشورمان به عنوان برگزیده نهایی این سمپوزیوم به کار خود پایان داد.

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از هنرآنلاین، برگزیده سمپوزیوم مجسمه‌سازی ایده ماشه که با هدف ارائه و بررسی ایده‌های هنرمندان مجسمه‌ساز برای ساخت محوطه و المان در ساحل ماشه جزیره کیش و با همکاری حمایت شرکت عمران، آب و خدمات جزیره کیش و دبیری احسان گرایلی آغاز به کار کرده بود، معرفی شد.

اثر شهریار رضایی توانست در مرحله نهایی از دیگر رقبای خوب پیشی گرفته و نظر داوران سمپوزیوم را به خود جلب و حائز ربته برتر شد. این در حالیست که شهریار رضایی به همراه مونا آقابابایی و گروه صفر، راه‌یافتگان به مرحله نهایی بودند و در این مرحله با هم رقابت می‌کردند.

داوران این سمپوزیوم شامل پوریا جهانشاد، مجید ملانوروزی، حمید سوری و مهرداد ایروانیان ویژگی‌هایی از جمله “ایده‌ای جذاب با ایجاد گذرگاهی دایره‌ای و ساخت بستری برای تماشا با حداقل دخل و تصرف در فضا انتخاب متریال مناسب و توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی منطقه” را برای انتخاب این اثر عنوان کرده‌اند.

Visits: 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا