اخبار هنرهای تجسمی

شیوع کرونا برگزاری اکسپو ۲۰۲۰ دبی را در هاله‌ای از ابهام قرار داد

شیوع کرونا برگزاری اکسپو ۲۰۲۰ دبی را در هاله‌ای از ابهام قرار داد لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=12215 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
شیوع کرونا برگزاری اکسپو ۲۰۲۰ دبی را در هاله‌ای از ابهام قرار داد | همزمان با شیوع ویروس کرونا و افزایش نگرانی‌های جهانی از آن، برگزارکنندگان نمایشگاه جهانی اکسپو ۲۰۲۰ در دبی با ابراز نگرانی از این موضوع اعلام کردند که وضعیت پیش آمده را از نزدیک دنبال می‌کنند و امیدوارند برگزاری این رویداد تحت الشعاع کرونا قرار نگیرد.

شیوع کرونا برگزاری اکسپو ۲۰۲۰ دبی را در هاله‌ای از ابهام قرار داد | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از ایلنا خبرگزاری آناتولی: سخنگوی نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی اعلام کرده است که برگزارکنندگان این رویداد شرایط پیش آمده ناشی از شیوع کرونا را از نزدیک دنبال می‌کنند و امیدوارند تلاش‌های جهانی برای کنترل این ویروس نتیجه بخش باشد.

سخنگوی اکسپو ۲۰۲۰ دبی همچنین افزود که سلامتی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه جهانی اهمیت فوق العاده‌ای دارد و برگزارکنندگان در این زمینه همکاری‌های خود با مسئولان وزارت بهداشت امارات را ادامه می‌دهند.

شیوع جهانی کرونا باعث نگرانی مقامات اماراتی و احتمال برگزار نشدن نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ به عنوان مهم ترین رویداد تاریخ این کشور در تاریخ مقرر خود شده است.

نمایشگاه بین المللی اکسپو ۲۰۲۰ قرار است از ۲۰ اکتبر سال ۲۰۲۰ میلادی (۲۸ مهر ۱۳۹۹) تا ۱۰ آوریل ۲۰۲۱ (۲۱ فروردین ۱۴۰۰) در بندر دبی در امارات متحده عربی برگزار شود.

این نمایشگاه جهانی از مهم‌ترین رویدادهای بین المللی به شمار می‌رود که هر ۵ سال یک بار در یک کشور برگزار می‌شود و به مدت ۶ ماه ادامه دارد و قرار است در طول این نمایشگاه جدیدترین دستاوردها و خلاقیت‌های بشری از سراسر دنیا به نمایش در بیاید.

بندر دبی در رقابت با سه شهر “یکاترینبورگ” از روسیه، “ازمیر” از ترکیه و “سائوپائولو” از برزیل میزبانی این دور از نمایشگاه جهانی اکسپو را از آن خود کرد.

Visits: 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا